LG 49UJ630V Zwart

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
2 reviews - Pagina 1 van 1
Vreugd4711Newbie 11 december 2017 Product gekocht

LG 49UJ630V Zwart

Dit is een fijne TV,makkelijk te installeren en eenvoudige bediening en geeft een helder en rustig beeld. Ben ook blij met het goede geluid want dit is niet altijd het geval met een flat screen.

Pluspunten

• helder beeld,goed geluid
  • energie zuinig

Minpunten

• de voeten kunnen wel wat steviger

NilsPils 3 december 2018 Product gekocht

LG 49UJ630V Zwart

Ik was opzoek naar een tv voor de woonkamer, voor max. €600. Ik had een 32" FHD hangen. Die was toe aan vervanging. Maar wilde wel 4K resolutie en ingebouwde Netflix app. Wereld van verschil met wat ik had! Werkt ook heel gebruiksvriendelijk. Youtube en Netflix werken gemakkelijk en snel.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Mooi scherp beeld
  • Simpele afstandsbediening, klein en licht
  • Hangt mooi aan de muur, geen rare uitsteeksel, alleen een dun zwart randje om het display. Strak!
  • Vanaf je mobiel kun je gelijk casten naar de tv. Soort van ingebouwde Chromecast.

Minpunten

• Geluid is niet zo goed, maar dat los ik op met een soundbar
  • Plastic behuizing. Je moet er dus niet teveel aan gaan lopen trekken
  • Redelijk 'dik' (8cm) als je deze vergelijkt met andere schermen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 49UJ630V Zwart?