€ 97,85

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
TrasGraMogr 17 mei 2021 Product gekocht

ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition 2GB GDDR5

Normaal zou deze kaart geen goede score krijgen, maar met de huidige schaarste ben ik er toch wel blij mee. De GT 1030 (versie met GDDR5!) levert betere prestaties dan integrated graphics en is niet waanzinnig hoog geprijsd, dus vormt het in de huidige situatie een goede tussenstop.

Pluspunten

• Relatief goedkoop
  • Vrij stil

Minpunten

• Crasht af en toe

Drivers en compatibiliteit Score: 4

erbino 4 juni 2022 Product gekocht

ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition 2GB GDDR5

werkt best. kan goed mee voor de prijs. ik behaal makkelijk 120 fps in valorant. niet het zwaarste spel, maar wel en spel waarin je je fps zo hoog mogelijk wilt hebben. ik vind voor elke gpu de manier waarop je hem vast zet op de kast slecht. relatief goedkoop

Pluspunten

• relatief goedkoop
  • presteert ook nog wel

Minpunten

• verbinding met kast is suboptimaal

848evo86 27 juni 2021 Product gekocht

ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition 2GB GDDR5

Ik zocht een gpu met hdmi 2.0 / 4k60hz ondersteuning voor een 2e htpc. Deze 1030 gekozen ivm fan en ontwerp, mag er wel leuk uit zien ook al is het een htpc. Max 30-35 graden en zeer stil. Helaas een beetje overpriced door chiptekorten maar het kon erger.

Pluspunten

• Design
  • Koel
  • Stil
  • Gddr5

Minpunten

• Iets te duur op het moment

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS Phoenix GeForce GT 1030 OC edition 2GB GDDR5?