Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
tweakopi 14 juni 2017 Product gekocht

Rii Mini Wireless Keyboard i28

Regulier toetsenbord was altijd toch onhandig in gebruik in mijn situatie. Ontdekte recent bestaan mini toetsenbordjes. Waren niet meer te krijgen in Nederland maar wel op Amazon.de en voor goedkopere prijs. Ook geen leveringskosten, prijs 39,99 euro. Vrijdag 9 juni besteld, vandaag woensdag 15 juni ontvangen: leveringstijd 3 dagen.

Pluspunten

• prijs
  • handligging
  • grootte
  • verlichting
  • design, layout
  • connectie

Minpunten

• onbruikbaarheid wanneer je het op ander opervlak legt en zo wil gebruiken
  • inherente kwetsbaarheid, weinig aan te doen waarschijnlijk
  • reacties touchpad

Tuinhark 18 oktober 2015

Rii Mini Wireless Keyboard i28

Aangezien smart TV's en slimme mediaspelers toch nooit op kunnen tegen een Windows PC (met bv Kodi) met de TV als extern beeldscherm, zocht ik een klein draadloos toetsenbordje met touchpad en backlight, om mijn PC mee te bedienen vanaf de bank. Enter: de Rii mini i28 van Riitek

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Backlight
  • Ingebouwd touchpad
  • Erg geschikt voor gebruik in Kodi
  • Ligt erg lekker in de hand
  • Volwaardig toetsenbord, alle essentiële toetsen aanwezig

Minpunten

• Touchpad heeft geen voelbare randen
  • Touchpad is erg klein (plaatsing aan de achterzijde was misschien een optie?)
  • Het bereik is beperkt tot ongeveer 4 meter (zonder obstakels)
  • Accu niet vervangbaar

xs4me 18 juni 2019 Product gekocht

Rii Mini Wireless Keyboard i28C

Geweldige oplossing. Ideaal voor HTPC's, Nvidia Shield e.d. Werkt gewoon uitstekend en bespaard je zo'n groot log keyboard die exact hetzelfde doet. Trackpad werkt prima. Toetsaanslagen voelen wel wat stroef, maar daar wen je wel aan. Enige is dat de toetsverlichting altijd even zoeken is (knopje zoeken in het donker).

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Goedkoop
  • Functioneel
  • Plug 'n play

Minpunten

• Toetsen mogen wel met iets meer feedback
  • Muis is niet super precies, maar doet wat het moet doen
  • Duurzaamheid (vorige overleed na +-2 jaar, maar heb er toch weer 1 gekocht)
  • Toetsverlichting lastig te activeren

Dizzy 1 juli 2015

Rii Mini Wireless Keyboard i28

Zocht een toetsenbord met muis combo voor de mediacenter. Dit is een 2-in-1 apparaat, dwz muis en keyboard. Er bestaan ook 3-in-1 oplossingen, dat je er ook nog een infrared remote bijkrijgt. Dit moet je overwegen als je ook je tv-afstandsbediening wil vervangen. (was in mijn geval niet nodig).

Pluspunten

• Mircofoon en koptelefoon aansluiting in aparaat
  • (optioneel) verlicht toetsenbord
  • Shoulderbuttons werken als muisknoppen
  • Touchpad of Airmouse functie
  • Media (o.a. kodi) te bedienen met de circelknoppen (navigatie, volume, pauze etc)

Minpunten

• Apaaraat is heel erg licht (130 gram geloof ik), voelt daardoor minder degelijk aan.
  • Ontvanger ging met muis haperen bij 4 meter afstand (zou tot 10 meter zonder issues moeten werken)
  • Design. echt lelijk is hij niet, maar mooi is anders
  • audio redirect is erg slecht zodra je meer dan 2 meter van ontvanger vandaan bent

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Rii Mini Wireless Keyboard i28?