Specificaties 21,1MP • Full HD filmen • 40x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Freedom JumperNewbie 29 augustus 2017

Canon PowerShot SX730 HS Zilver (Product gekocht)

Oude camera was aan vervanging toe. Op zoek naar een goede travelcamera als aanvulling op mijn DSLR. Een paar gelijkwaardige camera's met elkaar vergeleken. Deze kwam voor mij als beste uit de bus.

Pluspunten

• Groot zoombereik
  • Scherp beeld
  • Kantelbaar scherm
  • Ligt goed in de hand
  • Mooie macro's
  • Snelle overdracht naar tablet en telefoon via WiFi/Bluetooth/NFC

Minpunten

• Beperkte scènes en filters
  • Geen foto's/snapshots uit video

noorderlingNewbie 19 juli 2017

Canon PowerShot SX730 HS Zwart (Product gekocht)

Na een paar jaar goede ervaringen te hebben met de Canon SX700 HS, raakte deze beschadigd op het lensoppervlak. Daarom nu een upgrade aangeschaft via Foka.nl. Toestel was de volgende dag in huis, prima verpakt. Vanwege sterke spamfilters was de bevestigings-email tegengehouden. Een mailtje naar de klantenservice stelde me gerust.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Uitgebreide zoom (40x)
  • Heldere display
  • Behoorlijke accu.
  • Voelt stevig aan

Minpunten

• Geen touch-screen.

gerhardsNewbie 11 juli 2017

Canon PowerShot SX730 HS Zwart (Product gekocht)

Het is een prima product en voor de beste prijs blijkens jullie website! Vandaag gekocht, bij Kamera-Express, voorlopig heel tevreden!

Pluspunten

• high quality
  • robuust en compact gebouwd

Minpunten

• Geen eenvoudig hoesje bijgeleverd. Ik wilde geen boxje kopen, want we wandelen veel en het moet makkelijk te vervoeren zijn!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon PowerShot SX730 HS incl. Travel Kit Zwart?