Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart - Reviews

Specificaties 6,8" E-Paper touchscreen met 8GB opslag - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Julian Huijbregts - Nieuwsredacteur 19 augustus 2017

Premium-e-readers - Amazon Kindle Voyage vs. Kobo Aura H2O

De Kobo Aura H2O Edition 2 biedt met zijn ComfortLight Pro-verlichting en waterdichte behuizing een unieke meerwaarde ten opzichte van andere e-readers. Dat maakt hem de meerprijs ten opzichte van goedkopere modellen waard voor fanatieke boekenlezers. Knoppen om te bladeren ontbreken en in sommige omstandigheden zijn woordafbrekingen storend. Het toevoegen van eigen boeken en eigen fonts is eenvoudig en de instelopties voor lettertypes zijn uitgebreid. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Triblade_8472 17 juli 2017 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Kobo heeft weer een prachtig exemplaar geproduceerd. Met maar een paar kleine onvolkomenheden, waarvan de meeste persoonlijke voorkeur. Accu is niet geweldig, maar zeker voldoende. Ik mis wel fysieke knoppen, er moet teveel geswiped worden. Reader is vrij vlot, featureloos maar werkt als een zonnetje voor het lezen van boeken.

Pluspunten

• Ligt het prima in de hand (zonder sleepcover)
  • Goed werkend woordenboek
  • Backlight
  • Prima werkende blue-light filter
  • Snel
  • IPX8 waterdicht

Minpunten

• Naast aan/uit knop geen fysieke knoppen
  • Aan/uit knop op achterkant
  • Met officieel hoesje ligt het niet lekker in de hand
  • Mist extra apps/spelletjes (sudoku!)

Veelzijdigheid Score: 3

Kovogar 2 juni 2017 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

De Kobo Aura H2O e-reader is een handzaam apparaat, met een fijn scherm dat lekker leest. Voeg hier de waterdichtheid, ingebouwde woordenboeken en ruime opslag (8GB) aan toe, en men krijgt een waardig apparaat dat zijn prijs rechtvaardigt.

Pluspunten

• Schermgrootte
  • 8GB opslag voor duizenden boeken
  • Waterdicht tot op 2 meter diep (60 min)
  • Ingebouwde browser en woordenboeken
  • Licht (207 gram)

Minpunten

• Prijs kan wat afschrikken

Veelzijdigheid Score: 4

AllesIsVoorbij 15 juli 2018 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Andere reviews verwachten een tablet lijkt het. Dit is een e-reader en daar lees je boeken mee, dat doet deze perfect.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Hoge PPI
  • Schermverlichting
  • Bouwkwaliteit
  • Woordenboek
  • Veel opslagruimte

Minpunten

• Geen

RoelsRules 14 juli 2018 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Mooie en snelle reader. Jammer dat er geen fysieke knoppen op zitten maar daar is mee te leven. De verlichting werkt erg prettig.

Pluspunten

• Stevig gebouwde reader
  • Stuk sneller ivt voorgangers (het is geen tablet dus verwacht geen hoge refresh snelheden)
  • Waterdichtheid is mooi meegenomen
  • Verlichting is erg goed aan te passen

Minpunten

• De standaard cover is aan de prijs en maakt de reader net aan de zware kant (is nog wel te doen)
  • Geen fysieke knoppen op aan/uit knop na

rvdkimmenade 7 juli 2018 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Het leest goed maar zooooo traag. Erger me kapot hieraan dus wil hem direct gaan ruilen. Het zou lekker rustig moeten lezen straks op vakantie maar gaat alleen maar ergenis opleveren

Pluspunten

• Mooi scherm

Minpunten

• Traag
  • Erg traag
  • Irritant traag

InflatableMouse 22 mei 2018 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Ik snap werkelijk niet wat mensen zo goed vinden aan deze ereader. Ik vind het echt het grootste bagger apparaat dat ik ooit in mijn handen heb gehad. ONGELOOOOOVELIJK traag, op het randje van onwerkbaar. Serieus tenenkrommend. Log ik uit mijn bol.com account -> factory defaults, zonder waarschuwing!

Pluspunten

• Ik geef toe, het leest prettig
  • Handig formaat
  • Licht
  • Scherm verlichting
  • Kleurwarmte in te stellen

Minpunten

• Tenenkrommend traag
  • Lagged met typen
  • Bagger software
  • Ziet wel maar verbind niet met wifi
  • Niet zonder account te gebruiken
  • Factory reset zonder waarschuwing
  • USB verbinding nutteloos zo traag (B/s)
  • Had ik al gezegd dat een bagger apparaat is?!

Stiegl 13 mei 2018 Product gekocht

Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart

Sinds kort in bezit, maar valt vooralsnog erg tegen. Het apparaat heeft grote moeite met mijn wifi te verbinden. Toont het signaal als zwak zelfs als ik naast de AP sta en hij loopt geregeld vast als hij uit slaapstand komt. Kortom slechte software vooralsnog

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Veranderende backlight kleur
  • Leest prettig

Minpunten

• Wifi toegang zeer lastig en instabiel
  • Voortduren vastlopen
  • Best wel duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kobo Aura H2O (edition 2) Zwart?