Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
iDonkey 9 april 2018 Product gekocht

Philips 49PUS6412 Wit

Top televisie voor een mooie prijs, geluid is op te lossen door aparte speakers aan te sluiten.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Android TV

Minpunten

• Geluid

Dvd10Newbie 17 december 2017 Product gekocht

Philips 49PUS6412 Wit

Bij Foka.nl een tweede Philips ultra HD 4K tv gekocht. Weer een Philips wegens de Ambilight verlichting. Binnen een week al verticale strepen in beeld en dat bij een gloednieuwe televisie. Gelukkig bij Foka gekocht; ik kreeg binnen een week antwoord en kon mijn tv omruilen. Goede service (van Foka).

Pluspunten

• Erg mooi beeld
  • Makkelijke bediening
  • Ambilight verlichting

Minpunten

• Geluid is minder
  • Kwaliteit stukken minder dan vroeger
  • Slechte Philips service

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 49PUS6412 Wit?