LG 27UD69P Wit - Reviews

Specificaties 27" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
nathan-96Testpanel 25 november 2017 Testpanel

LG 27UD69P Wit

Prima scherm voor een prima prijs, goed beeld, afstelmogelijkheden prima. OnScreen Control software maakt het af.

Pluspunten

• Scherpte
  • Afstelbaarheid
  • OnScreen Control

Minpunten

• Van input veranderen door joystick lastiger
  • Niet-LG kabels kunnen haperen

basriet 12 februari 2018 Product gekocht

LG 27UD69P Wit

Tijdens de Black Friday aanbiedingen in de gaten gehouden en uiteindelijk bij Central Point voor 410 euro gekocht. Waarom deze LG 27UD69P? - 4k video - HDMI 2.0 - Display Port 1.2 Ik wil dit scherm gebruiken om 4K TV te kunnen kijken via bijvoorbeeld NPO start, Youtube, Vimeo .

Pluspunten

• 4K
  • HDMI 2.0
  • Display Port 1.2
  • prima kleur instelling

Minpunten

• 3.5mm jack uitgang mechanisch nok

Chiii 27 maart 2018 Product gekocht

LG 27UD69P Wit

Mijn point of view: zoektocht naar glossy 4K monitor liep op niets uit. Vervolgens gegokt met dit scherm. De zeer lichte matte afwerking bevalt mij zeer goed. Verder prima IPS monitor (ben voor de rest niet heel kritisch).

Pluspunten

• Lichte matte afwerking scherm
  • Fabrieksaf gekalibreerd

Minpunten

• Losse stroom adapter

Electromonkey 5 november 2017 Product gekocht

LG 27UD69P Wit

Een monitor aanschaffen was voor mij iets wat ik al een aantal jaar niet had gedaan. Ik kom van een Samsung 245B (24 inch, 1920*1200) monitor welke overigens prima functioneerde. Na een paar weken blijkt dit een meer dan waardige opvolger.

Pluspunten

• Zeer kleine bezels
  • Kleuren
  • Stroomverbruik
  • Bijgevoegde kabels (DP & HDMI)
  • Resolutie
  • Veel custom instellingen mogelijk

Minpunten

• Alleen in het wit
  • Losse adapter voor stroom

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 27UD69P Wit?