×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Samsung UE43MU6100 Zwart - Reviews

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
TheBrones 17 juli 2018 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

Ik heb deze tv enkele maanden geleden gekocht bij de Mediamarkt voor 500 euro. De tv bied veel instellingsmogelijkheden waardoor je alles na je smaak kan aanpassen. Veel van deze functies heb ik echter uitgeschakeld omdat ik deze tv voornamelijk als computerscherm gebruik, dit bied veel werkruimte op 4k.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Redelijke responds time
  • Goede kleuren
  • Bijzondere afstandsbediening werkt goed

Minpunten

• Geen hoofdtelefoon uitgang
  • De minimale helderheid wisselt wanneer er iets met veel wit in het beeld komt
  • 1080p opschalen niet altijd goed

Rob KokkeNewbie 24 december 2017 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

De Samsung UE43MU6100 is een prima TV met uitstekende specificaties tegen een zeer acceptabele prijs. Het instellen van de zenders en netwerkkoppelingen gaat heel erg gemakkelijk. De fijn instelling gaat prima . Het optimaal instellen van de kleuren en witbalans is wel klus. Prima TV

Pluspunten

• Prefecten kleuren
  • Zwart, wit balans is zeer goed
  • Zeer goede Led TV voor deze prijs

Minpunten

• Kijkhoek
  • Afstelling van de kleuren veel werk

TspijkermanNewbie 3 december 2017 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

De Samsung UE43MU6100 is een prima TV met uitstekende specificaties tegen een zeer acceptabele prijs. Het instellen van de zenders en netwerkkoppelingen gaat erg gemakkelijk. De fijninstelling heeft mij veel meer tijd gekost. Het optimaal instellen van de kleuren en witbalans is wel een enorme klus. Prima TV

Pluspunten

• Specificaties
  • Kwaliteit beeld
  • Prijs-kwaliteit

Minpunten

• Kijkhoek
  • Fijninstelling door enorm veel mogelijkheden
  • Standaard geluidsinstelling

robke1991Newbie 17 augustus 2017 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

Geweldig beeld, mooi design, kristalhelder geluid. Veel mogelijkheden, afstandsbediening van heel veel apparaten moeiteloos te koppelen, zodat je nog maar 1 afstandsbediening nodig hebt.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Design
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Hoofdtelefoon aansluiting ontbreekt

Dickens 12 augustus 2017 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

Jeetje wat een mooi geluid! Zeker vergeleken met mijn vorige Samsung van 8 jaar geleden. Deze was wel wat stabieler op zijn poten en zag er wat cooler uit als ie niet aan stond. Maar toch heeft de nieuwe met dezelfde buitenafmetingen wel een groter beeld, 43 versus 40 inch.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Interactief
  • Goed beeld. Laat die 4K streams maar komen!
  • Uitstekend geluid voor zo'n plat ding (hoe doen ze dat toch?)
  • Koppelt simpel met Spotify
  • Met Samsung smartphone te bedienen
  • Heeft een leercurve, handig!

Minpunten

• Gammele constructie
  • Teveel gadgets

giovaneanimaNewbie 31 juli 2017 Product gekocht

Samsung UE43MU6100 Zwart

Een prachtig product voor een hele redelijke prijs

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • mogelijkheden
  • vormgeving

Minpunten

• hongaarse handleiding :-)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE43MU6100 Zwart?