1 review

LG 24GM79G-B Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de LG 24GM79G-B Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Meowzen 24 februari 2018 Product gekocht

LG 24GM79G-B Zwart

Mijn presets: Custom: Brightness 40, Contrast 66, Sharpness 70, Gamma mode 4, Custom 50 50 50, Alle 6 saturations: 60, Gaming settings off ICM profile van Limscavereview. Custom game: Brightness 100, Contrast 66, Sharpness 100, Response time: Normal, Black EQ: 30, Low motionblur: on, Custom 50 50 50 Review: https://limscave.com/forum/viewtopic.php?t=103

Pluspunten

• Goede tijdelijke budget gaming monitor totdat Au-optronics goede 240hz panelen gaat maken
  • Motion blur reduction werkt redelijk goed
  • Intuitieve OSD met 2 instelbare presets
  • Bijna geen inputlag of ghosting
  • Scherp beeld
  • Mooie kleuren voor een TN scherm als motion blur reduction uitstaat.
  • 144 hz via HDMI en DP
  • Alle andere 144 hz monitoren in deze prijsklasse die ik getest heb waren slechter

Minpunten

• Moet in de koude maanden even (max 15 minuten) opwarmen voordat zwart goed weergegeven kan worden
  • Klein beetje backlight bleeding
  • Horizontale witte scanlines zichtbaar in licht grijze kleuren. (Niet stoorbaar op een normale afstand en te verhelpen met een custom refreshrate van bv 143,85hz)
  • Budget gamer look met goedkoop aanvoelende plastic stand
  • Het lijkt alsof ik minimale inputlag voel als ik de Pixel response time niet op Off of fast zet. Helaas zorgt fast pixel response voor teveel crosstalk.
  • Alle nadelen van TN met ietswat banding door 6-bit + FRC dithering ipv true 8-bit
  • Low motion blur maakt de kleuren flets en het scherm donkerder.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 24GM79G-B Zwart?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5