1 review

Corsair Premium individually sleeved pro package (Type 4, Generation 3) - Voedingskabelkit - Reviews

Specificaties Stroom intern - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kwiedovb 16 juni 2017 Product gekocht

Voor mijn nieuwe pc was ik op zoek naar een rood/zwart kleurenthema. Door wat tips en zoeken op internet kwam ik deze kabels tegen. Erg nette kabels, goede bouwkwaliteit en het gebruik van Parakoord geven deze kabels een erg nette uitstraling. De kabels zijn alleen niet bepaald goedkoop.

Pluspunten

• Het gebruik van parakoord geeft de kabels een strakke uitstraling
  • De bouwkwaliteit voelt meer dan goed aan
  • Goed te gebruiken bij thema builds
  • Veel kleuren te verkrijgen
  • Mooie stevige verpakking
  • Handig opbergzakje voor de kabels die je over hebt
  • Meegeleverde kammetjes om je kabels netjes in je build te verwerken

Minpunten

• De kabels zijn niet heel goedkoop
  • In bijvoorbeeld de 24-pin kabel is een verbindingsstuk aangebracht, dit is niet heel mooi
  • Door het bovenstaande verbindingsstuk niet te gebruiken in behuizingen zonder afgesloten voedingsruimte of 'open' achterkant
  • De kabels zijn niet zelf samen te stellen zoals bijvoorbeeld bij CableMod
  • Let op welke kabels je besteld, blijkbaar zit er een verschil in welke je nodig hebt voor je voeding!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Premium individually sleeved pro package (Type 4, Generation 3) - Voedingskabelkit?