×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3

Tronsmart Element T2

Je krijgt een boel speaker voor je geld, alleen had ik er qua geluid meer van verwacht.

Pluspunten

• Behoorlijke bass
  • Lange accu duur
  • Degelijk

Minpunten

• Matige hoge en midden tonen
  • Vermogen onduidelijk

Mid- en hoogweergave Score: 2
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Tronsmart Element T2?