Nikon D7500 + 18-105mm f/3.5-5.6 Zwart

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
cantate 25 mei 2020 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Goed bedienbare en snelle camera voor een nette prijs. Zeker in beeldkwaliteit in het donker een vooruitgang ten opzichte van de D7100. Wel is merkbaar dat de camera iets lager is geplaatst aan de lichtere strap en slechts 1 geheugenslot. Video's hebben hoge kwaliteit, maar door de AF niet ideaal.

Pluspunten

• Goede beelkwaliteit
  • snel
  • compatible met de oudere nikonlenzen
  • ergonomie en gebruiksgemak

Minpunten

• 1 geheugenkaart
  • simpele strap
  • Video AF matig

Saturnus 24 maart 2020 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

2 jaar in bezit. Veel features (time lapse, bracketing, WiFi-bediening, persoonlijk menu, custom settings) en knoppen. Knoppen handig 'in de actie'. Mode- en ontspanstandknop onhandig door de vergrendelingen. Waar je bij een D3300 'meester over de camera' voelt, mist dat hier wat qua gebruiksvriendelijkheid. Kantelbaar scherm zeer bruikbaar.

Pluspunten

• Rijk aan features
  • Veel knoppen, zoals hendel voor autofocus aan/uit
  • Ingebouwde flitser
  • Accuduur
  • Touchscherm
  • Kantelbaar scherm
  • Informatiescherm bovenop (verlicht)
  • Formaat

Minpunten

• Ontgrendelsysteem voor draaiknoppen zeer onhandig
  • Gebruiksvriendelijkheid had qua gevoel beter gekund
  • Gewicht

nozzlefreakNewbie 20 januari 2020 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ik bezit een Nikon D5000. (dikke 10 jaar oud) ondanks de goede beeldkwaliteit wilde ik toch graag een body van de laatste generatie, maar dan nog wel een spiegelreflex. Het werd de D7500 tegen een zeer scherpe prijs. Uitstekend advies gekregen van de Kamera Express medewerkers uit Antwerpen

Pluspunten

• Professionele mogelijkheden
  • Robuuste behuizing
  • perfect te gebruiken met mijn huidige objectieven

Minpunten

• gering gewicht van de body

YourI De RiekNewbie 21 december 2019 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ook dit maal koos ik voor Kamera Express omwille van - online mogelijkheid om alles vooraf te bekijken en becijferen - de fysieke aanwezigheid van een winkel - deskundige kennis van het personeel in de winkel - vriendelijkheid en de luisterbereidheid - vlugge bestelling en afhandeling

Pluspunten

• semi-professioneel
  • gewicht en omvang
  • crop-factor

Minpunten

• nog te testen

AntonioEnHelgaNewbie 22 september 2019 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ik verlangde al lang naar dit toestel maar de prijs was aan de hoge kant. Nu zakte de prijs tot mijn budget.

Pluspunten

• snel en geruisloos
  • semi-professioneel
  • ideaal voor vogelfotografie

Minpunten

• geen ingebouwde gps

Thomas_RoesNewbie 23 juni 2019 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Zeker met de cache-back op het moment wel wat centen, maar wat een body. Uiteraard kan je ook voor full-frame en zo gaan. Bij Kamera Express in Den Haag ben ik prima geholpen. Ze hebben mijn overwegingen voor deze camera aangehoord, gewogen, en konden er weinig tussen krijgen.

Pluspunten

• goed automatisch
  • Makkelijk en snel(!) handmatig in te stellen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

pepijnromboutNewbie 28 mei 2019 Product gekocht

Nikon D7500 + 18-140mm f/3.5-5.6 Zwart

Deze camera aangeschaft ter vervanging van mijn D300s, dit is een echte verbetering!

Pluspunten

• Gewicht (tov D300s)
  • Ruis bij hogere ISO
  • Compact
  • Snelle autofocus

Minpunten

• Geen Nikon grip verkrijgbaar

S_SNewbie 13 januari 2019 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Mijn eerste ervaring voor het maken van foto's is top: met scherpe foto's als resultaat. De WiFi/Bluetooth opties zijn handige extra’s. De kleuren in de foto’s zijn mooi. De uitklapbare display is ook super!

Pluspunten

• licht in gewicht
  • touchscreen
  • uitklapbare display

Minpunten

• nog niet gevonden

SVanderhulstNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Overgestapt van D3300 naar D7500. Wat een verschil! Overdonderd door alle functionaliteiten, zeker de hoge ISO range zorgt voor veel uitgebreidere mogelijkheden. Enige nadeel: gewicht en grootte. Ik ga graag backpacken en de camera dan meenemen is niet ideaal. Eerlijke en zeer professionele uitleg gekregen bij Kamera Express in Antwerpen.

Pluspunten

• Enorm veel functionaliteiten
  • Hoge ISO range
  • Veel scherpstellingsmogelijkheden

Minpunten

• Grootte/gewicht

Bert.pinksterNewbie 15 december 2018 Product gekocht

Nikon D7500 + 18-200mm f/3.5-5.6 Zwart

Dit is al mijn vierde Nikon. Na mijn D90 is dit weer een aantal reuzestappen vooruit. Vooral met de 35mm lens schiet ik prochtige plaatjes

Pluspunten

• Goede kwaliteit sensor, mooie belichting
  • Touchscreeen
  • Allerlei features zoals waterpas

Minpunten

• Niet echt iets

wibo1957Newbie 29 november 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

waardige opvolger van de Nikon D7100, super licht in gewicht op wat kleine dingen na is de bediening gelijk aan mijn vorige camera. veel pluspunten te noemen en tot op heden nog geen inpunten kunnen ontdekken aan deze fantastische camera

Pluspunten

• licht in gewicht
  • ligt goed in de hand
  • gelijke bediening als zijn voorganger

Minpunten

• nog niet gevonden

Paul PelckmansNewbie 14 februari 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Op aanraden Nikon D7500 aangeschaft bij Kamera Express. Jammer genoeg ondervond ik al snel problemen met de toetsen aan de achterkant van het apparaat. Met de glimlach werd het apparaat omgeruild.Je kan moeilijk afleiden uit de ervaring van één gebruiker of de betrouwbaarheid een probleem is.

Pluspunten

• Precisietoestel
  • Stoer uitzicht
  • Aanvaardbaar gewicht

Minpunten

• Betrouwbaarheid?

marjandemuyerNewbie 4 februari 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Mijn eerste ervaring voor het maken van sportfoto's is subliem. Zoveel meer mogelijkheden en zeker de WiFi/Bluetooth zijn leuke extra’s. De kleuren in de foto’s zijn mooi.Een topper van formaat!

Pluspunten

• mooie beelden
  • hoge resolutie
  • hoge kwaliteit

Minpunten

• klepje is onhandig

ahavontuur 31 december 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Na jaren de opvolger van mijn D90 die de halve wereld heeft gezien met 100.000 kliks op de teller, zonder haperen. Dacht een opstapje te maken naar iets beters maar blijkt een reuze sprong: fantastisch.

Pluspunten

• Heel veel bedieningsmogelijkheden
  • Hoge ISO, mooie 'korrel'
  • Top foto's in deze klasse

Minpunten

• Heel veel bedieningsmogelijkheden
  • puzzelen met compacte gebruiksaanwijzing

Rocketman 11 november 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ik zag de D7500 als een goede opvolger van Nikon D90. Het aantal instel mogelijkheden en opties zijn zeer uitgebreid en het vergt een ware studie om deze mooie camera helemaal te doorgronden. De beeldkwaliteit is fenomenaal evenals de lichtgevoeligheid. Dit is een echte sprong voorwaarts t.o.v. de D90.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Lichtgevoeligheid
  • Ergonomie
  • Mogelijkheden
  • 8 fotobeelden per seconde
  • Sluitertijd van 1/8000 sec.
  • Weersbestendigheid
  • Communicatie met smartphone

Minpunten

• Prijs, maar dat hoort bij mooie spullen
  • Accuverbruik

jotruyNewbie 22 september 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ben overgestapt van de D7200 naar de D7500 voor het uitklapbare display . De D7500 is sneller, compacter, lichter, maar vooral de sensor is geeft minder ruis bij weinig licht. Puike camera met prima beeldkwaliteit.

Pluspunten

• Uitklapbaar display
  • Lichtgevoelige sensor - weinig ruis
  • Licht en compact
  • ligt goed in de hand
  • Uitstekende beeldkwaliteit
  • snelle scherpstelling

Minpunten

• geen aansluitng batterijgrip
  • slechts 1 geheugenkaart-slot
  • geen koppeling voor Ai objectieven

Hilde VNewbie 12 augustus 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ligt heel goed in de hand. Gebruiksvriendelijk menu. Foto's heel scherp. De kleuren zijn heel realistisch. Veel mogelijkheden

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stevig materiaal
  • Ligt goed in hand

Minpunten

• De haakjes voor riempje zijn soms storend daar ze uitsteken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nikon D7500 + 18-105mm f/3.5-5.6 Zwart?