Nikon D7500 + 18-105mm f/3.5-5.6 Zwart

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Bert.pinksterNewbie 15 december 2018 Product gekocht

Nikon D7500 + 18-200mm f/3.5-5.6 Zwart

Dit is al mijn vierde Nikon. Na mijn D90 is dit weer een aantal reuzestappen vooruit. Vooral met de 35mm lens schiet ik prochtige plaatjes

Pluspunten

• Goede kwaliteit sensor, mooie belichting
  • Touchscreeen
  • Allerlei features zoals waterpas

Minpunten

• Niet echt iets

wibo1957Newbie 29 november 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

waardige opvolger van de Nikon D7100, super licht in gewicht op wat kleine dingen na is de bediening gelijk aan mijn vorige camera. veel pluspunten te noemen en tot op heden nog geen inpunten kunnen ontdekken aan deze fantastische camera

Pluspunten

• licht in gewicht
  • ligt goed in de hand
  • gelijke bediening als zijn voorganger

Minpunten

• nog niet gevonden

Paul PelckmansNewbie 14 februari 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Op aanraden Nikon D7500 aangeschaft bij Kamera Express. Jammer genoeg ondervond ik al snel problemen met de toetsen aan de achterkant van het apparaat. Met de glimlach werd het apparaat omgeruild.Je kan moeilijk afleiden uit de ervaring van één gebruiker of de betrouwbaarheid een probleem is.

Pluspunten

• Precisietoestel
  • Stoer uitzicht
  • Aanvaardbaar gewicht

Minpunten

• Betrouwbaarheid?

marjandemuyerNewbie 4 februari 2018 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Mijn eerste ervaring voor het maken van sportfoto's is subliem. Zoveel meer mogelijkheden en zeker de WiFi/Bluetooth zijn leuke extra’s. De kleuren in de foto’s zijn mooi.Een topper van formaat!

Pluspunten

• mooie beelden
  • hoge resolutie
  • hoge kwaliteit

Minpunten

• klepje is onhandig

ahavontuur 31 december 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Na jaren de opvolger van mijn D90 die de halve wereld heeft gezien met 100.000 kliks op de teller, zonder haperen. Dacht een opstapje te maken naar iets beters maar blijkt een reuze sprong: fantastisch.

Pluspunten

• Heel veel bedieningsmogelijkheden
  • Hoge ISO, mooie 'korrel'
  • Top foto's in deze klasse

Minpunten

• Heel veel bedieningsmogelijkheden
  • puzzelen met compacte gebruiksaanwijzing

Rocketman 11 november 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ik zag de D7500 als een goede opvolger van Nikon D90. Het aantal instel mogelijkheden en opties zijn zeer uitgebreid en het vergt een ware studie om deze mooie camera helemaal te doorgronden. De beeldkwaliteit is fenomenaal evenals de lichtgevoeligheid. Dit is een echte sprong voorwaarts t.o.v. de D90.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Lichtgevoeligheid
  • Ergonomie
  • Mogelijkheden
  • 8 fotobeelden per seconde
  • Sluitertijd van 1/8000 sec.
  • Weersbestendigheid
  • Communicatie met smartphone

Minpunten

• Prijs, maar dat hoort bij mooie spullen
  • Accuverbruik

jotruyNewbie 22 september 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ben overgestapt van de D7200 naar de D7500 voor het uitklapbare display . De D7500 is sneller, compacter, lichter, maar vooral de sensor is geeft minder ruis bij weinig licht. Puike camera met prima beeldkwaliteit.

Pluspunten

• Uitklapbaar display
  • Lichtgevoelige sensor - weinig ruis
  • Licht en compact
  • ligt goed in de hand
  • Uitstekende beeldkwaliteit
  • snelle scherpstelling

Minpunten

• geen aansluitng batterijgrip
  • slechts 1 geheugenkaart-slot
  • geen koppeling voor Ai objectieven

Hilde VNewbie 12 augustus 2017 Product gekocht

Nikon D7500 Zwart

Ligt heel goed in de hand. Gebruiksvriendelijk menu. Foto's heel scherp. De kleuren zijn heel realistisch. Veel mogelijkheden

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stevig materiaal
  • Ligt goed in hand

Minpunten

• De haakjes voor riempje zijn soms storend daar ze uitsteken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nikon D7500 + 18-105mm f/3.5-5.6 Zwart?