Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) - Reviews

Specificaties 8GB GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - AMD Radeon RX 580 en RX 570: rebrand met iets snellere chips

AMD introduceert zijn verbeterde Polaris-gpu in de RX 500-serie. Wij keken hoe de snelste kaarten in die serie, de RX 570 en 580 het ervan afbrengen.

119    18 apr '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Flavius 6 augustus 2018 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

Goede kwalitatieve videokaart, waarbij de fans pas gaan draaien wanneer de videokaart (zwaar) belast wordt. Goede prestaties (ook tijdens langdurige gamen) in combinatie met een Intel i5 3570K, 16GB en RX580 8GB. Vergeleken met mijn vorige videokaart (HD7850 2GB) een wereld van verschil die de prijs meer dan waard is.

Pluspunten

• Semi-passieve koeling (stil)
  • Backplate
  • Geheugen (8GB)

Minpunten

• Groot

Drivers en compatibiliteit Score: 5
David Onvlee 15 februari 2018 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

Zeer goede kaart voor zowel gamen als minen. Hij is erg stil door zijn semi-passieve fan wat erg rustgevend is als je hem niet gebruikt maar je computer toch aan hebt staan.

Pluspunten

• Meer dan genoeg geheugen (8Gb)
  • Mooi design
  • semi-passieve fan
  • 2 hdmi connectoren
  • Mooie backplate

Minpunten

• Prijzig voor de normale computerliefhebber

Anthor 2 januari 2018 Product gekocht

Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)

Volgens de sticker op de doos heb ik deze variant. Gekocht bij megekko. Prima kaart lijkt me. Ik vind hem samen met mn nieuwe Ryzen erg stil vergeleken met oude systeem. Er blijken ledjes in te zitten dus hij geeft nog licht ook.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Weinig retailers die hem verkopen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)?