Kingston Pulsefire FPS

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Kingston Pulsefire FPS. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
2 reviews - Pagina 1 van 1
Foritain 8 augustus 2017

Kingston Pulsefire FPS

Een goede, net afgewerkte en solide no nonsense gaming muis met prima sensor en bovenal een lekker laag gewicht. De voornaamste uitdaging voor deze Kingston is het mega aanbod aan goede keuzes in zijn prijsklasse en de no-nonsense uitvoering heeft dan wat moeite op te vallen.

Pluspunten

• Goed niveau bouw- en afwerking.
  • PWM3310 nog altijd een zeer goede sensor.
  • Goede primaire- en secundaire switches.
  • Lekker licht, en met goede glide; de FPS naamgeving is begrijpelijk.
  • Geen software = geen gedoe.
  • Geen gekke (noch lage) prijs.

Minpunten

• Speelt in een prijsklasse waarin we ook PWM3360 sensor modellen zien, en tal van alternatieve muizen met hun eigen voor- en nadelen; opvallen valt niet mee.
  • Geen software = geen uitgebreide DPI instellingen kunnen maken, geen RGB / kleureffecten (Rood en rood only) of andere aanpassingen aan de prestaties kunnen maken.

rolframaker 7 oktober 2017 Product gekregen

Kingston Pulsefire FPS

Gewonnen en vervangt mijn mx518. De muis ligt goed in de hand en lijkt sneller en soepeler te reageren dan mijn mx518. De voorste knop die je met je duim bedient is iets te ver weg. Rode verlichting is leuke toevoeging.

Pluspunten

• Geen software nodig
  • Sensor lijkt van goede kwaliteit
  • DPI switch

Minpunten

• Moeilijk op te pakken door vorm
  • Alleen rode verlichting
  • Bovenste duim knop moeilijk bereikbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kingston Pulsefire FPS?