Hitachi DS18DJL + accessoires set - Reviews

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
opcxtreme 28 augustus 2017 Product gekocht

Hitachi DS18DJL + accessoires set

Omdat wij de keuken gingen vervangen een nieuwe schroef/boormachine aangeschaft. Omdat ik dergelijke machines niet heel vaak gebruik wilde ik wel goede accu's hebben. NiCad gaat bij mij altijd stuk.

Pluspunten

• robuust
  • hoge kwaliteit
  • opbergkoffer met accessoires
  • 2 accu's
  • snellader (40 min)

Minpunten

• geen klopstand

Jefff3 29 mei 2018 Product gekocht

Hitachi DS18DJL + accessoires set

Ik heb even staan twijfelen tussen DS14DJL + accessoires set en de 18 volt variant..maar uiteindelijk toch voor de DS18DJL + accessoires set gegaan en heb er geen spijt van!! wat werkt het toch goed en wat een kracht evenals de accessoires set 1 woord super!!

Pluspunten

• kracht
  • accessoires set
  • dubbele accu
  • koffer

Minpunten

• prijs

daanwintjes 14 januari 2018 Product gekocht

Hitachi DS18DJL

Een uitstekende accuboormachine. Voelt stevig aan, heeft veel koppel en ligt goed in de hand. Ook de boorgatverlichting is erg prettig . De accu's die meegeleverd worden zijn wel snel leeg, maar ook snel weer vol met meegeleverde snellader. Kortom, een zeer goede accuboormachine.

• Veel Koppel
  • Ligt goed in de hand
  • Boorgatverlichting
  • Meegeleverde opbergkoffer
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• Accu's aan kleine kant
  • Geen boren en/of bitjes meegeleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Hitachi DS18DJL + accessoires set?