Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
soskesTestpanel 8 november 2017 Testpanel

LG 32UD89-W Wit

De weergave van dit scherm is naar mijn idee werkelijk prachtig. De kleurweergave is na wat spelen bijzonder goed te noemen en de bouwkwaliteit kan ik omschrijven als zeer degelijk. De looks van de tv zijn naar mijn idee oke maar kan nog beter.

Pluspunten

• Indelen deelschermen
  • Kleurweergave
  • Software
  • 4K

Minpunten

• Dikke standaard die het scherm ondersteunt.
  • Geen mogelijkheid tot zijwaarts draaien.
  • Geen reguliere USB aansluiting.

Intru 1 november 2017 Product gekocht

LG 32UD89-W Wit

Mooi scherm dat ideaal is om op te programmeren. Jammer dat er geen USB uitgangen op zitten, hierdoor kan je niet voor de alles-in-1 USB-c oplossing gaan.

Pluspunten

• 4K op 32" is ideaal
  • Mooie beeldkwaliteit
  • Geleverd met juiste kabeltjes

Minpunten

• Geen USB uitgangen
  • Relatief duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 32UD89-W Wit?