×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Full HD met 40x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
RajnieNewbie 21 september 2017

JVC GZ-R435 Zwart (Product gekocht)

Ik heb deze camcorder gekozen omdat de camcorder makkelijk te bedienen is. Er zijn voldoende mogelijkheden voor film en foto. De opties van de camcorder werken via de touchscreen. Kwaliteit van de opnames en het geluid is goed. Doordat de camera robuust is gebouwd, wordt de levensduur ook verlengd.

Pluspunten

• Robuuste camcorder die tegen water, stof en extreme temperaturen kan.
  • Waterdicht tot 5 meter.
  • Ingebouwde accu voor 5 uren filmplezier
  • Digitale zoom 200 X
  • Optische zoom 40 X
  • Advanced Image Stabilizer

Minpunten

• De opties van de camcorder werken alleen via de touchscreen.
  • Lastige lensdop

jbbikkel 9 augustus 2017

JVC GZ-R435 Zwart (Product gekocht)

Prima camera, maakt erg mooie video's. Ik heb hem helaas teruggebracht, hij ligt niet lekker in de hand. Hij is te klein om lekker in je handpalm te vallen en heeft de neiging om scheef te gaan hangen, mits je hem aan de bovenkant tegenhoud. De zoomknoppen zijn moeilijk bereikbaar.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd.
  • Accu gaat lang mee.

Minpunten

• Ligt niet lekker in de hand.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JVC GZ-R435 Zwart?