Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,759GHz • GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
mbr 12 november 2017 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC

Met dit product kan je gamen met 1080p op high/ultra settings! Door het formaat qua hoogte, lengte en gewicht past deze kaart in elke behuizing. Bij normaal desktop gebruik blijft de fan speed op 0% staan.

Pluspunten

• 2,68x sneller dan 750Ti met een i7-4790 CPU
  • Warmte blijft onder de 60.0C.
  • Stabiel
  • Support legacy BIOS !?
  • 0% fan Speed

Minpunten

• Maximaal 1440P !?
  • Coil whine

Drivers en compatibiliteit Score: 5

PdeBie 13 november 2020 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC

Deze kaart gekocht om in mijn Fractal Design Node 202 (https://tweakers.net/pricewatch/448649/fractal-design-node-202.html) te plaatsen. Kaartje levert goede prestaties voor 1080p gaming en is vrij stil (niet de stilste!).

Pluspunten

• Goede 1080p prestaties
  • Vrij stil
  • Compact

Minpunten

• Prestaties in hedendaagse games (2020) houden niet over

JdeV246 27 november 2017 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC

fijne kaart voor alle spellen op full-hd

Pluspunten

• prijs
  • aansluiting
  • stil
  • maar één 6xpin aansluiting

Minpunten

• voelt flimsy

Knoose 7 april 2017

MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC

Mijn gigabyte gtx 1060 6g windforce vervangen met deze ITX versie van MSI. Ik moet zeggen, hij presteert qua geluid en warmte veel beter dan de Gigabyte versie! Volgens mij heeft het te maken met de richting van de banen van de heatsink. Kortom de betere koop!

Pluspunten

• Stil bij laag gebruik
  • Lucht wordt achter de kast weggeblazen
  • dus lekker koel, nog niet boven de 68 graden gekomen
  • Past goed overal in
  • 2 hdmi aansluitingen ipv 1 bij de Gigabyte

Minpunten

• nog geen ondekt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC?