Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Morgoth 22 januari 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding koptelefoon. Noise cancellation scoort redelijk goed zeker gezien de prijs, maar is duidelijk niet zo goed als bijvoorbeeld de Sony MX3. Geluidskwaliteit is goed en het zelfde geldt voor het draaggemak, de bediening en de accuduur.

• Geluidskwaliteit
  • Heeft redelijke noise cancellation
  • Lange accduur

Minpunten

• Noise cancellation niet zo goed als topmodellen
  • Geen standaard kabel
  • Geen batterij indicator

HeyRobin_ 8 januari 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Goeie koptelefoon die veel comfort biedt met een goede prijs/kwaliteit verhouding. ANC is degelijk, maar verwacht geen absolute stilte. Overbodige audiofeedback bij het instellen van het geluid. Batterij gaat lekker lang mee als je niet de ANC overbelast (bijvoorbeeld continue in de wind staan)

Pluspunten

• Goeie bouwkwaliteit
  • Goeie pasvorm voor de oren
  • Degelijke ANC
  • Lekkere oorkussens
  • Niet strak tegen het hoofd, maar alsnog genoeg grip
  • ANC makkelijk in te stellen
  • Zeer handige en praktische opbergtas

Minpunten

• Batterijduur neemt aanzienlijk af als ANC zeer actief is
  • 3.5mm Jack to 2.5mm Jack aansluiting
  • Geen USB-C poort
  • Overbodige audiofeedback bij het instellen van bijvoorbeeld geluid
  • 30% betekend eigenlijk <5%

YourNightmar3 18 december 2017 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Van Amazon.de kunnen krijgen voor 160 euro. Zeker de prijs waard, geluidskwaliteit is prima, een beetje veel laag maar ik vind dat geen probleem. Wel iets om misschien rekening mee te houden. Noise cancelling is niet geweldig, maar werkt wel. Geen batterij indicator vind ik wel erg storend.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Microfoon is goed genoeg om gesprekken te voeren en goed verstaanbaar te zijn.
  • Opvouwbaar
  • Draadloos, makkelijk te pairen
  • Erg comfortabele oorschelp kussens
  • Mooi design, ziet er goed uit, Niet te groot. Goed formaat
  • Als de batterij leeg is, wat pas gebeurt na ongeveer 20 uur muziek luisteren met active noise cancelling aan, kun je gewoon door luisteren met de meegeleverde audio kabel.

Minpunten

• Geen batterij indicator, lampje doet iets wat een idee zou moeten geven maar het is redelijk onbruikbaar.
  • Hoofdband is niet top, maar goed genoeg. Had beter gekund.
  • Komt niet met een case, maar alleen met een soort zakje, prima voor opbergen in een kast maar zeker niet goed voor in een tas.
  • Het materiaal wat gebruikt is voor het uitschuiven van de oorschelpen is plastic. Ik weet bijna zeker dat dat het faalpunt zal zijn in misschien een paar jaar. Als hier iets van metaal of iets anders sterks was toegevoegd was dit een stuk beter geweest.
  • Nadat ik de headset aan zet, zegt deze meerdere keren "Lost Connection", ook als ik nog helemaal niet probeer te verbinden.
  • Oorschelpen een heel klein beetje aan de kleine kant. Persoonlijk heb ik hier geen last van.
  • Als ik in een stille ruimte zit, is het laagste volume wat mijn iPhone toelaat met deze headset nog steeds aan de harde kant.

LinuxMan 11 september 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Draadloze noise cancellation koptelefoon met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. De noise cancellation is niet zo goed als de duurste modellen, maar weet toch echt veel omgevingsgeluid weg te dempen. Het enige wat Sennheiser zou mogen verbeteren is het draagcomfort, na lange tijd zit de koptelefoon wat strak op je hoofd.

Pluspunten

• compact mee te nemen
  • goede evenwichtige geluidskwaliteit
  • redelijke noise cancellation voor toch een lage prijs
  • lange batterijduur

Minpunten

• draagcomfort bij lang dragen

GerkeP 27 maart 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Op zoek naar een Koptelefoon met NC vanwege kantoortuin en omgevingslawaai. Omdat ik relatief grote oren heb en een groot hoofd, was voor mij draagcomfort zeer belangrijk, alsmede de prijs. Alle mogelijke koptelefoons gepast en getest en de Sennheiser was qua comfort het prettigste.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid
  • NC

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Niet geschikt voor grote hoofden

lovly_1 7 januari 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Prima geluid voor een schappelijke prijs. (amazon.de)

Pluspunten

• zitten lekker om de oren, sluit goed af.
  • goed bass geluid, ben ik liefhebber van
  • redelijke prijs

Minpunten

• zit na lang gebruik te strak

Neruo 29 mei 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Voor de prijs best een fijne koptelefoon. Accu gaat ook vrij lang mee. Wel is er geen indicator of hij aanstaat, en de stem die zegt 'aan' / 'uit' / 'zoek verbinding' (maar dan langer) vrij irritant. Draadloos is wel heerlijk.

• Prima geluid
  • Best oke noise cancelling

Minpunten

• Niet gebruiksvriendelijk
  • Zit wel ok, maar niet super

b121999 7 april 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Prachtig geluid voor goede prijs. Noise cancelling steld weinig voor enkel het geluid van je oor wordt gecanceld. Maar accu is zeker 11 uur te gebruiken. Zit lekker en voelt stevig. Prima hoesje en kabels bijgeleverd. Zit niet veel Bas is.

Pluspunten

• Accu
  • Geluid
  • Comfort
  • Bediening

Minpunten

• Bas is zacht
  • NCT

PierkenAas 19 maart 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Ik heb deze nu één week en dit is een prima headset voor dagelijks gebruik. Als iemand die nog nooit een noice cancellation koptelefoon had werkt deze echt prima. Vermoedelijk is deze niet te vergelijken met het high-end segment, maar zoveel geld wilde ik niet uitgeven.

Pluspunten

• Volle sound
  • Looks
  • NC: waar voor je geld
  • Bellen lukt prima
  • NFC voor snelle bluetooth link

Minpunten

• Iets te kleine oorschelpen, persoonlijk geen last van
  • Eerder hardere bovenkant, waardoor je die soms iets losser moet zetten

SavantisNewbie 12 maart 2019 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Perfecte beschrijving is een uitgeklede versie van alle +300 euro dure koptelefoons tegenwoordig met Noise Cancellation met redelijk geluid. Ik kan meer halen uit andere koptelefoons met dezelfde prijs maar zonder noise cancellation/Gard. Een koptelefoon die zo "duur" is alleen door zijn noise gard, niet geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Fijn draagcomfort
  • Makkelijk mee te nemen/ opvouwbaar
  • Fijn geluid
  • (Telefoon)app met synthesizer beschikbaar
  • Sluit erg goed af

Minpunten

• Beter geluid te krijgen uit andere koptelefoons
  • Noise Gard is niet als effectief als cancellation

Cuball 10 augustus 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Leuke hoofdtelefoon met goed geluid. De NC werkt ook leuk, maar verwacht niet dat stemmen weggefilterd worden. De bel functie werkt ook goed (omgevings- geluid is dan hoorbaar). Helaas hoofdtelefoon verkocht wegens het grote minpunt, namelijk het draag comfort. Bij mij drukt hij teveel op het onderste van m'n oorschelp.

Pluspunten

• Geluid
  • Noise Canceling
  • Bouwkwaliteit
  • Voice dialing

Minpunten

• Draagcomfort
  • Te kleine oorschelpen
  • Geen volledig around ears

PeterKop 3 mei 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Heb hem gekocht met name voor gebruik in een vliegtuig. Lage tonen worden goed weggedrukt, hoge tonen (schreeuwende baby's) helaas niet. Zelf vind ik het na een tijdje niet meer zo prettig in mijn hoofd, maar kan het niet vergelijken, omdat ik verder nooit hoofdtelefoons gebruik.

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • compact op te bergen met zakje
  • drukt lage tonen in vliegtuig effectief weg
  • kwaliteit algemeen goed

Minpunten

• beroerde handleiding
  • bekabeld werkt de volumeknop niet
  • hog tonen worden slechts zeer beperkt weggedrukt
  • verschillende bediening via bluetooth of bekabeld, en dat terwijl de handleiding al zo slecht is.

Bark_At_The_Cat 5 maart 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Gekocht als "tweedekans" bij CoolBlue. De koptelefoon is een tikkeltje prijzig, maar vergeleken bij top-of-the-line ANC koptelefoons relatief goed geprijsd, zeker via Amazon.de. Echter blijk ik oorpijn te krijgen van de ANC. Hij gaat terug.

Pluspunten

• Totaalpakketje ANC+BT voor betaalbare prijs
  • Active Noise Cancellation werkt prima
  • Stabiele BT connectie
  • Zonder ANC is de geluidskwaliteit aardig

Minpunten

• Plastic
  • Ongeschikt voor hele grote hoofden
  • Geluidskwaliteit minder met ANC aan
  • Reistasje van matige kwaliteit

Creator13 12 januari 2018 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Koptelefoon die goed scoort in het geluid en comfort. Ook Bluetooth is een fijne feature. Het is leuk dat de koptelefoon noise cancelling heeft, maar helaas gaat de geluidskwaliteit er merkbaar op achteruit als je deze aanzet. Bediening kan ook beter. €200 is aan de hoge kant.

Pluspunten

• Hoogwaardig en vol geluid
  • Veel detail in geluid
  • Comfortabel, kan lang op je hoofd blijven zitten zonder te vervelen.
  • Noise cancelling
  • Lange batterijduur
  • Te gebruiken met kabel voor apparaten die geen Bluetooth hebben, of als je batterij leeg is.
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Bass is minder sterk
  • Geen ventilatie van de oorkappen
  • Noise cancelling voegt ruis toe die soms sterker is dan anders
  • Bij het aanzetten van noise cancelling wordt het geluid merkbaar minder vol.
  • Prijs is vrij hoog.
  • Kan strak op je hoofd zitten, en de oorkappen zijn relatief klein (grotere oren zullen niet passen)

denemio 28 december 2017 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Goede koptelefoon, voor 140 euro kunnen kopen, dat is een mooie prijs. De noice canceling is wel wat slechter dan bijvoorbeeld de Bose QC35, maar dat mag ook voor de prijs.

Pluspunten

• Active noice canceling
  • Goed geluid
  • Zit mij goed

Minpunten

• Kan niet luisteren en laden tegelijk
  • Oorkussens iets wat klein voor sommige mensen

Kimbo72 1 december 2017 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Ik heb 2 verschillende van deze koptelefoons gehad, beide werkte niet zoals het zou moeten. Er zit totaal geen accu waarschuwing op dit ding. Dus als hij bijna leeg is krijg je een paar piepjes en dan na een kwartiertje is hij leeg.

Pluspunten

• Zit goed op het hooft

Minpunten

• Geeft totaal niet aan hoe vol de accu is
  • Gesproken meldingen worden niet goed uitgesproken.

AlphaBetaGamma 18 oktober 2017 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Goede koptelefoon met een helder geluid en een krachtige bass. Hoef de koptelefoon maar eens in de 2 weken op te laden met dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Handige functionaliteiten op de koptelefoon
  • Noise Guard
  • Helder geluid
  • krachtige bass
  • zeer lange accu duur

Minpunten

• Oorkussens zijn een beetje aan de kleine kant voor een over-ear koptelefoon

Low Flyer 11 augustus 2017 Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Degelijke headset met goede prestaites voor de prijs zeker vergeleken met de duurdere modellen.

Pluspunten

• Noise cancellation
  • Audio kwalitieit
  • Batterijduur

Minpunten

• Knoppen iets te dicht op elkaar

danaraya 4 juni 2017

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Hele goede headset, toch een beetje overpriced. De geluidskwaliteit is zeker prima, maar voor 200 euro had ik toch wat meer verwacht. Een goede aankoop als je zoekt naar een super handige, zakelijke headset met prima geluid en noise cancellation. voor €50 minder heb je de versie zonder noise cancellation

Pluspunten

• Goed bereik
  • Geweldige accuduur!
  • Fijn, inklapbaar design
  • Goede noise cancellation
  • Zakelijk uiterlijk
  • Controls werken fijn
  • Paired makkelijk met meerdere apparaten

Minpunten

• Duur
  • Geluidskwaliteit onder de prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden