MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
J4spervert 13 november 2018 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC

De prijs/kwaliteit verhouding is precies goed. De videokaart is best prijzig maar daarvoor krijg je wel een van de beste videokaarten op de markt waar je jaren mee vooruit kunt!

Pluspunten

• Zeer hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Fantastische prestaties

Minpunten

• Is wat aan de zware kant

Insaniac_sane 10 augustus 2017 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC

Mijn eerste gedacht toen ik de doos open deed was: Hoe ga ik dit in de case krijgen 0_. De fans zijn van goede kwaliteit en installatie ging vlot. Gaming experience is subliem, en ja dat is een understatement.

Pluspunten

• Beeld is subliem!
  • Goede coolers

Minpunten

• Is een lange kaart dus opletten met de case

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC?