Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

De 1080Ti laat weinig over van een 1080. De Gigabyte Aorus komt met een bescheiden TDP instelling waardoor hij zuiniger is, onhoorbaar stil, maar ook een paar procent langzamer (wat je ook weer aan kan passen). Wat prijs betreft moet deze ook wel iets gunstiger uitpakken dan de andere drie.

Pluspunten

• FPS-vreter, zelfs 4K/Ultra gaming veelal geen probleem.
  • Flinke boost t.o.v. een GTX 1080 en prijs-prestatieverhouding t.o.v. GTX 1080/1070 prima in balans
  • Onhoorbaar in idle, nauwelijks hoorbaar bij load; en dat terwijl de temps rond de 70 C blijven.
  • Extreem dikke, indrukwekkende koeler met RGB feature.
  • Interne HDMI poort + twee HDMI extern + drie DP extern = alle opties open voor VR of multi-4K setups
  • Keurige fabrieksoverclock
  • Iedereen in je omgeving gegarandeerd jaloers!

Minpunten

• Overkill voor sub-1440p gaming
  • Let op de afmetingen: ca 30cm lang, 2,5 slots dik.
  • Let op het gewicht: weegt flink op je PCI-e slot, bij transport iets om rekening mee te houden. Moederborden met verstevigde sloten of behuizingen met GPU-holding geen slecht idee.
  • Constrictieve TDP instelling weerhoudt de kaart om net zo hoog te boosten als de (normaliter nipt duurdere) concurrenten in de grafiek.
  • Geen memory overclock (of nauwelijks in OC modus)

Timx2 5 mei 2017

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

De Gigabyte Aorus 1080Ti is een prachtige kaart. Ik vind het uiterlijk wel stoer en hij levert prima prestaties. Deze prestaties liggen in de lijn der verwachting t.o.v. andere 1080Ti's. De koeler werkt prima. Hij is nauwelijks hoorbaar wanneer de kaart aan de bak moet.

Pluspunten

• Prestaties 'out of the box'
  • Overclock mogelijkheden: GPU Boost Clock +65 (1.748Mhz) / Memory Clock +800 (11.810Mhz)
  • Uiterlijk (backplate, RGB, e.d.)
  • Koeler (stil)
  • Robuust en zwaar (maar buigt niet door!)
  • Interne HDMI-poort (VR)

Minpunten

• Minimale coilwhine
  • 2,5 slot
  • Oranje... (maar valt gelukkig niet op)

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Korkss 19 februari 2018 Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Niet de snelste Aorus TI variant. Maar boeit dat? Wat een kanon van een kaart zeg! Draait heerlijk op mijn 1440p 144hz scherm. Wat ik ook voorschotel, alles wordt opgegeten!

Pluspunten

• Zeer hoge fps
  • Wat een beauty
  • Heerlijk koel
  • Stil

Minpunten

• Best zwaar in gewicht
  • 2 slots
  • Groot

raffie1999 5 februari 2018 Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Wat. Een. Beest... lekker snel en blijft goed koel zonder super luidruchtig te zijn. wel voor een forse prijs moet aanschaffen (crypto miners) maar was toe aan een upgrade.

Pluspunten

• Snel
  • Koel
  • Cool

Minpunten

• Helaas toch de prijs

Whiteflashh 30 januari 2018 Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Deze videokaart draait alles op mijn 34 inch scherm 3440x1440p als een trein. Exact wat je verwacht van een 1080TI. Zeer te spreken over deze mooie kaart! Goed afgewerkt en met 3 fans.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Mooi afgewerkt
  • Clocksnelheden
  • Led verlicht logo

Minpunten

• Zwaar
  • Belachelijke prijzen voor alle TI's op het moment

maikelhennipman 2 oktober 2017 Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

beest van een videokaart die de meest recente games tackled en niet te warm word. verlichting software werkt niet al te best bij mij maar ik heb een dichte kast dus maakt niet veel uit. Klein beetje last van sag, voor de rest helemaal top.

Pluspunten

• snel
  • robuust gebouwd
  • geen rare defecten of coilwhine te bekennen
  • veel I/O inputs

Minpunten

• LED software werkt niet
  • zwaar (sag)

Julian-Intel 25 juli 2017 Product gekocht

Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Wat een top kaart is dit, hier kan ik voorloopig wel even mee!

Pluspunten

• Snel!
  • Goede overklokker
  • Robuust gebouwd
  • Beste kaart die ik ooit heb gehad.

Minpunten

• Duur
  • Wordt warm (>70c)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G?