Marshall Kilburn Steel - Reviews

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
p_zonnyNewbie 30 december 2017 Product gekocht

Marshall Kilburn Black

Van het uiterlijk moet je houden. En dat zet je misschien ook op het verkeerde been. Het is GEEN ouderwets kastje met een matig geluid. Het is een aanwinst voor je oren als je het geluid door dit apparaat hoort komen. Een prachtig afgeronde bas, een helder midden en hoog.

Pluspunten

• Geluid
  • Bouw
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Laden alleen als apparaat aan staat
  • Accu niet te gebruiken voor bijladen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4

Thijss 8 augustus 2018 Product gekocht

Marshall Kilburn Black

Met deze speaker krijg je waar voor je geld. Top geluid met erg strakke bass zonder té basserig te worden, fijne bediening met old-school knoppen, goede accu en een mooi object om te zien. Bass en treble regeling is leuk, maar liever had ik play/pauze of volgend/vorig nummer gehad.

Pluspunten

• geluid
  • mooi en degelijk gebouwd
  • prijs (gekocht voor ¤154)
  • 20 uur speeltijd

Minpunten

• wel bass/treble knoppen maar geen volgend/vorig nummer knoppen
  • alleen opladen als hij aan staat

eboellie 15 juli 2016

Marshall Kilburn Black

ik heb een https://www.marshallheadphones.com/mh_de_en/speakers/stockwell-speaker-only maar deze kan ik niet selecteren. In Lissabon op de luchthaven gekocht. Het geluid is fantastisch, vele malen beter dan mijn Harman Kardon Onyx 2. Geen zware boem wel mooi geluid. Ook op de harde stand. Knoppen en bediening voelt heerlijk. Uiterlijk is een plus!

Pluspunten

• Geluid
  • Degelijkheid
  • Uiterlijk

Minpunten

• prijs?

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Marshall Kilburn Steel?