Specificaties 850W (80 Plus Gold) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
GabeNewell333 30 november 2020 Product gekocht

Corsair TX850M

Net na het inleveren van mijn scriptie rook mijn kamer naar brand en maakt de voeding lawaai. Ook mist hij de extra voedingpinnen naar mijn cpu/mobo. Geen goede introductie met corsair voedingen. Hij is hooguit enkele weken oud

Pluspunten

• Semi modulair

Minpunten

• Geen extra kabel naar moederbord/cou
  • Fikt af na paar weken
  • Kabels zijn zwak
  • Duur

Aart-Jan Mulder 25 juli 2019 Product gekocht

Corsair TX850M

Prima voeding. Maakt amper geluid en heeft genoeg kabels.

Pluspunten

• Stil
  • Afwerking / Uiterlijk
  • Prestaties
  • Modulair

Minpunten

• Geen

Rodeobull 1 juni 2017

Corsair TX850M

Prima kwaliteit voeding, net ff tikkeltje beter dan de CS850M, en dat voor een goede prijs

Pluspunten

• prijs
  • 80 Plus Gold
  • (semi - modulair
  • 7 jaar garantie

Minpunten

• maar 4x 8 pins aansluitingen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair TX850M?