Sony KD-65XE9005 Zwart - Reviews

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
bramv101 10 maart 2018 Product gekocht

Sony KD-65XE9005 Zwart

Voor de films op zaterdag avond is er de projector en voor tijdens de dag is OLED niet helder genoeg, dus is het deze 65 inch FALD LCD geworden. Sony hun beeldverwerking blijft nog steeds de top.

Pluspunten

• Android TV
  • FALD
  • Hoge helderheid

Minpunten

• geen

Inbrandgevoeligheid Score: 5

spotlight16Newbie 19 mei 2018 Product gekocht

Sony KD-65XE9005 Zwart

zoeken en zoeken, ik ? ,ondeskundig, tip gekregen, Tweakers ! veel reviews gelezen, waardevol, keuze werd dus deze SonyKD 65XE 9005, met dank aan Major ton . Fredje C en Robin J !

Pluspunten

• overdonderend beeld
  • natuurgetrouwe kleuren
  • Kamer wat groter? neem altijd een 65 inch !

Minpunten

• geen tot nu toe !

animalfarm 1 januari 2018 Product gekocht

Sony KD-65XE9005 Zwart

Prachtig beeld, levendige kleuren,zwart is zwart, geen grijstinten. Mooi design, slechts een dunne metalen rand. Dankzij het verborgen pro menu is de televisie helemaal naar mijn smaak in te stellen. Ik hoef geen Oled TV, dit is voor minder geld een perfecte TV.

Pluspunten

• Design
  • Mogelijkheden
  • Perfect beeld

Minpunten

• Android TV reageert soms traag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony KD-65XE9005 Zwart?