Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4

HyperX Cloud Revolver S

Uitstekend gebouwd, uitermate comfortabel voor mensen met een gemiddeld tot wat groter hoofd, en een opvallende neutrale doch capabele weergave; een keurige headset. Er gaat slechts één ding fout: 60 euro meerprijs voor een beperkt interessante USB geluidskaart is lastig verteren, de HyperX Cloud Revolver (non-S) lonkt..

Pluspunten

• Bouwkwaliteit werkelijk top.
  • Comfort super dankzij grote zachte schelpen en een flexibele hoofdband, voor mij met redelijk groot hoofd één van de comfortabelste in de historie.
  • Capabele, zeer neutrale geluidsweergave, komt zeker in de meeste muziek goed tot zijn recht. Komt nergens echt te kort, maar richt zich duidelijk niet op liefhebbers van overdreven bass.
  • Klinkt opvallend open, maar dempt omgeving toch opvallend goed af, zowel voor geluid lekken als demping van buiten.
  • Dolby 7.1 feature overtuigt in filmweergave
  • Opnamekwaliteit goed.

Minpunten

• Verstellen headset gaat automatisch met de hoofdband, niet handmatig, hierdoor wat pasvormissues op zeer kleine hoofden.
  • 60 euro meerprijs boven non-S vrijwel onmogelijk goed te praten. De USB module kent een beperkte featureset (3 eq profielen, Dolby 7.1, Mic mute). Enkel Dolby overtuigd in film, de rest is te beperkt voor de 50% meerprijs bovenop een complete headset. Daarvoor had die dongle echt (veel) meer moeten kunnen, of moet je echt met een matige geluidschip opgescheept zitten. Als de pluspunten je aanspreken kijk dan even naar de standaard Revolver.

Xamsix 17 februari 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Revolver S

Lang getwijfeld tussen verschillende gamingheadsets, uiteindelijk toch voor deze gekozen. Het geluid ben ik tevreden over, de microfoon kwaliteit is ook goed en de headphone zit goed. De kabel blijft helaas wel vervelend en de surround sound optie gebruik ik niet, deze geeft een heel raar effect.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Microfoon goede kwaliteit
  • Microfoon makkelijk te verwijderen
  • Zit fijn op het hoofd
  • Sluit extern geluid goed buiten

Minpunten

• Kabel is toch vervelend
  • Kabel heeft de neiging om te krullen
  • Surround sound optie is zinloos

SN4K3 8 augustus 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Revolver S

Prima gaming headset die in mijn ervaring kwa 7.1 geluidskwaliteit niet onderdoet voor een Astro A50 voor de helft van de prijs.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak Plug & Play
  • Modulaire componenten

Minpunten

• Ietwat fragiel met dunne (gevlochten) draadjes en plastics
  • Oorschelpen kunnen maar beperkt draaien
  • Leren oorschelpen, in mijn ervaring gaat dat snel slijten, maar ze zijn vervangbaar en wat ik lees zijn er ook 'schuim' oorschelpen te krijgen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HyperX Cloud Revolver S?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple