Drevo Gramr

Specificaties Bedraad Qwerty met Outemu Red switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Chiyeko 20 juli 2017 Product gekocht

Drevo Gramr

Klein maar fijn en voelt als een tank (light tank?) en voor een hele leuke prijs.

Pluspunten

• Kies je switch
  • Voelt zeer solidie aan
  • Veel backlight brightness settings

Minpunten

• Letter type op de keycaps niet mijn favoriet.
  • Backlight is niet gelijk op toetsen zoals de ctrl en alt

bistop1212 3 augustus 2017 Product gekocht

Drevo Gramr

Ik was opzoek naar een goedkoop mechanisch toetsenbordje voor bij mijn beamer. Maar goedkoop en mechanisch gaan meestal niet hand in hand, daarom was ik erg blij dat ik de Drevo Gramr had gevonden. Ik werk er nu enkele dagen mee en ben erg tevreden. (Red switches + O ringen)

Pluspunten

• Zeer goedkoop (40 euro incl.)
  • LED verlichting + LED profielen
  • Bouw Kwaliteit
  • Klein formaat
  • Geweven kabel + kabel managment
  • Mechanisch (Red, Blue, Brown en Black mogelijk)
  • Erg stabiel, verplaatst totaal niet door rubberen voeten
  • Mediatoetsen

Minpunten

• Wennen aan het formaat
  • TAB, numlock enz. lichten op als deze niet geactiveerd is.
  • Lettertype op de toesten (maar dit is persoonlijk)
  • Geen Cherry MX switches, maar wel goede namaak

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Drevo Gramr?