1 review

Salora 40BHD1200

€ 98,10
Specificaties SD LED-beamer • 80" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Mignol 31 augustus 2019 Product gekocht

Salora 40BHD1200

De beoordelingen (op andere sites) die niet noemen dat de ventilator veel lawaai maakt zijn volgens mij nep-beoordelingen. Ik moet het geluid van de film hoger zetten om het te kunnen verstaan.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• geluid van ventilator, het is volgens mij meer dan de opgegeven 25dB
  • mijn beamer had een zwart puntje midden in het beeld van een stofje binnenin
  • de kleuren zijn matig, de kleur groen is fel
  • Via HDMI is het niet mogelijk om de native resolutie (800x480) te kiezen
  • in de hoeken minder scherp
  • het draaiwieltje om scherp te stellen zit te los
  • geen volledig beeld, aan alle zijden ontbreekt een stukje

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Salora 40BHD1200?