Asus Zenfone 3 Max (ZC553KL) 3GB RAM / 32GB intern geheugen Grijs - Reviews

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Pokjus 29 juni 2018 Product gekocht

Asus Zenfone 3 Max (ZC553KL) 3GB RAM / 32GB intern geheugen Grijs

Geweldige telefoon. mooi groot. Ideaal voor de gebruiker die af en toe een game wilt doe en veel sociaal media gebruikt. batterij is top

Pluspunten

• Goede kwalitieit
  • Gaat lang mee
  • 5,5 inch is top
  • mooi design

Minpunten

• Camera reageert langzaam (ligt waarschijnlijk aan die van mij)
  • Batterij is boven 40 graden niet te genieten
  • Homebutton reageert al als mijn vinger in de buurt is

EthenNewbie 2 mei 2018 Product gekocht

Asus Zenfone 3 Max (ZC553KL) 3GB RAM / 32GB intern geheugen Grijs

Zeer fijne gsm, snel, mooie foto's, lange batterij duur, Ik heb dit toestel nu bijna een jaar en hij gaat nog altijd goed heb alleen problemen met bootloop.

Pluspunten

• Snel
  • Batterij
  • Camera

Minpunten

• Problemen met bootloop

puter 20 december 2017 Product gekocht

Asus Zenfone 3 Max (ZC553KL) 3GB RAM / 32GB intern geheugen Grijs

Prijs Auchan Frankrijk 199,- Pracht-scherm, goede-foto's, snel, prima-geheugen, accu-OK. ECHTER, als je belt hoor je: " Wat zeg je", "Klinkt stotterend", "Versta u niet" Na veel-te-lange-reparatie beschadigd teruggekomen, niets veranderd. NOOIT WEER ASUS, NOOIT WEER BELSIMPEL: Ik koop een beter toestel, wil me niet langer ergeren. Kook-Maar-Gaar-In-Je-Sop-Belsimpel en Asus!

Pluspunten

• Scherm
  • Geheugen en opslag
  • Accu

Minpunten

• Je kan er niet normaal mee bellen
  • Microfoon deugt niet
  • Slechte ervaring met ASUS
  • Slechte ervaring met praatjesmaker Belsimpel
  • NOOIT WEER ASUS EN NOOIT WEER BELSIMPEL!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus Zenfone 3 Max (ZC553KL) 3GB RAM / 32GB intern geheugen Grijs?