Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1.5
mutmong 14 juni 2018 Product gekocht

Wiko WIM Lite Zwart

Als ik een half uur per dag telefoneer en 2 uur surf is de batterij nog voor het einde van de dag leeg. Heel bedroevend dus. Ik zal dus na 3 maanden weer een ander toestel kopen want dat is onwerkbaar.

Pluspunten

• 32Gb ram

Minpunten

• reactiesnelheid traag
  • scherm slecht leesbaar bij daglicht

Omniversum 5 april 2018 Product gekocht

Wiko WIM Lite Zwart

De WIKO Wim Lite gaf meteen na aankoop al problemen. De smartphone liep regelmatig vast. Onvoldoende verwerkingssnelheid. Toen ook bij het bellen de telefoonverbinding wegviel en de smartphone weer uitviel heb ik deze smartphone teruggebracht naar de winkel. Specificaties lijken dus goed, maar in de praktijk valt dit erg tegen.

Pluspunten

• schermresolutie
  • formaat

Minpunten

• verwerkingssnelheid processor

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Wiko WIM Lite Zilver?