Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Jgadget 25 december 2017 Product gekocht

Team Group L5 Lite 60GB

Goedkope SSD, maar zeer onbetrouwbaar. Tijdens het installeren van Windows 10 op mijn laptop is deze schijf vastgelopen en wordt de schijf niet meer herkend. De kwaliteit van dit product is slecht en het voelt heel goedkoop aan. Ik raad aan om voor een beter merk te gaan.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sata 3

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Traag
  • Lage kwaliteit

fanaticaxie 15 december 2017 Product gekocht

Team Group L5 Lite 60GB

gekocht voor laptop voor de kinderen na aanschaf van de laptop. voor de prijs een prima ssdtje waar niet al te veel op geinstallerd / data gezet kan worden. idd snelheden worden niet gehaald maar verder na 3 maanden een betrouwbaar schijfje wat voor mij het belangrijkste was.

Pluspunten

• prijs
  • robuust
  • snel

Minpunten

• aangegeven snelheid haalt ie niet.

DarkPyr00 2 september 2017 Product gekocht

Team Group L5 Lite 60GB

Werkt prima doet zoals een ssd hoort te doen voor een hele lage prijs, speeds zijn niet zo goed als wat je gewent bent van je eigen high end ssd

Pluspunten

• capasiteit voor bepaalde usecases
  • prijs
  • beter dan een hdd

Minpunten

• niet zo snel als je eigen high end samsung of crusial ect ssd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Team Group L5 Lite 60GB?