1 review

Creative Sound BlasterX Vanguard K08 (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Mechanische toetsen - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Creative Sound BlasterX Vanguard K08 (Qwerty US). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Gpothead 13 augustus 2019 Product gekocht

Creative Sound BlasterX Vanguard K08 (Qwerty US)

Ooit gekocht toen ik geld overhad en aangezien ik een beetje een fanboy ben van creative koos ik deze, de omron switches zijn heel fijn en hebben een korte travel wat ook fijn is

Pluspunten

• Zeer stevig
  • Fijne switches
  • goede verlichting
  • fijn volume scroll weel
  • goede media controlls
  • fijne software

Minpunten

• was nogal moeilijk om uit te vogelen hoe de macro's moesten worden ingesteld (eerste keer dat ik macro's heb)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Creative Sound BlasterX Vanguard K08 (Qwerty US)?