Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Ursamajor 1 september 2017

Skullcandy Method Wireless (Zwart) (Product gekocht)

Prima sport oordopjes met goed frequentiebereik en accuduur. Dopjes blijven tijdens sporten en kauwen van eten goed in de oren zitten. Laadt in 2 uur op

Pluspunten

• Bass
  • Laaaaaaag
  • Bouwkwaliteit
  • Accuduur
  • Draagcomfort
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Documentatie

ibrator 25 februari 2017

Skullcandy Method Wireless (Zwart)

Dit zijn mijn eerste draadloze oordopjes en dat had ik veel eerder moeten doen, wat een genot.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Bediening
  • Batterijduur
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Prijs?

JvS 7 september 2017

Skullcandy Method Wireless (Zwart) (Product gekocht)

Prima oordopjes. Voor mobiel gebruik prima geluid. Vol en diep doorlopend laag en zitten erg comfortabel. De nekband is ook comfi en zit stevig om mijn nek, zonder dat ik het constant voel. De dopjes vallen niet uit mijn oren en geen last meer van geluid door de aansluitsnoertjes.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Diep doorlopend laag
  • Goed comfort
  • Door de nekband kan je een of twee dopjes "laten hangen" bij de kassa

Minpunten

• Nekband maakt meenemen in broekzak lastiger

[Remmes] 5 september 2017

Skullcandy Method Wireless (Zwart) (Product gekocht)

Zeer tevreden over de Method wireless, ik gebruik hem zowel tijdens het sporten/normaal luisteren verbonden met telefoon, en in bed gekoppeld aan de laptop. Enige echte grote nadelen zijn de luide tonen/stem bij het aan en uitzetten, helaas is dit ook niet uit te schakelen.

Pluspunten

• Accu duur is zeer goed
  • blijft goed zitten om nek en in oren
  • luid genoeg
  • makkelijke bediening
  • goed bereik zelfs door muren

Minpunten

• luide stem/signaal bij aan/uitzetten
  • luide piep als max volume is bereikt
  • schakelt uit zodra je hem oplaad (moet dus opnieuw aandoen voor gebruik tijdens opladen)
  • fel blauwe led die altijd aan is tijdens gebruik
  • micro usb niet altijd snel er in te krijgen dit mede het stugge "klepje"

floydk 29 mei 2017

Skullcandy Method Wireless (Zwart)

Bediening is simpel en duidelijk. Door de neksteun blijven de doppen perfect in zitten tijdens sporten, alleen voor dagelijks gebruik is het wel lastig om de oordoppen met deze steun in je broekzak te doen. Batterijduur was voor mij de hoogste eis en deze maakt hij meer dan goed waar.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Goed geluid
  • Goede prijs
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Moeilijk in de broekzak
  • Lichte windruis met fietsen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Skullcandy Method Wireless (Zwart)?