HP Pavilion 15-bc235nd - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - April 2017

In de Laptop Best Buy Guide van april 2017 zijn we op zoek gegaan naar de beste basislaptop, multimedialaptop en thin&light.

75    1 apr '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
robcoenen 16 februari 2017

HP Pavilion 15-bc235nd

Het gewicht van 2,2kg is prettig en neemt zich lekker mee in een schooltas. De laptop is geschikt voor de gebruikers die net wat meer vragen van hun computer en deze laptop mag gezien worden. Op het gebied van prijs/kwaliteit heb ik geen beter model kunnen vinden in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Nieuwste technieken aan boord
  • Prettig gewicht
  • Minimalistisch design
  • Compace lader

Minpunten

• Accuduur relatief kort met 4 / 5 uur bij intensief gebruik
  • Helderheid toetsenbordverlichting niet aan te passen

wouzer 27 februari 2017

HP Pavilion 15-bc235nd

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn 5 jaar oude HP Pavilion DV6. Wat overigens een perfect ding was/is. Ik zocht een laptop met de nieuwste specs zodat ook deze weer minimaal 5 jaar mee kon gaan. Ik kwam uit bij deze 'nieuwe' Pavilion..

Pluspunten

• Nieuwste specs (behalve gfx)

Minpunten

• Bouwkwaliteit zeer matig
  • Haperende games
  • Backlight bleeding
  • Krasgevoelig

NB010Newbie 19 juni 2017 Product gekocht

HP Pavilion 15-bc235nd

ik heb de laptop al een maand en ben er zeer tevreden mee. zeker goed mee gamen maar deze pc zal denk ik meer bedoeld zijn voor grafische programma's zoals solidworks. tip: als je bij HP haalt kan je een dikke korting of een gratis printer krijgen.

Pluspunten

• snel
  • krachtig
  • geen geluid
  • goede speakers voor een laptop
  • redelijk scherm
  • moeilijk krassen op te krijgen
  • moeilijk het scherm vies te krijgen

Minpunten

• het lijkt niet zo heel stevig

catch_meNewbie 8 april 2017

HP Pavilion 15-bc235nd

Op zoek naar een betaalbare multimedia laptop. Sprong deze HP er boven uit. De specs zijn super. Video en foto bewerken gaat vlot. Kan alleen niet zeggen dat ik het design waardeer.

Pluspunten

• Erg snelle SSD en hdd
  • Licht

Minpunten

• Design wat plastic lookerig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Pavilion 15-bc235nd?