Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Grijs) - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:

Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Zilver)

Prima apparaatje voor een zeer goede prijs, zeker in vergelijking met alle losse dongles. (Die al wat summier qua aanbod zijn.) Hij sluit goed aan op de Mac, de kleur komt prima overeen (behalve als je de verkeerde kocht zoals ik :+), veel poorten, prima performance en een mooie afwerking!

Pluspunten

• Veel poorten voor weinig geld
  • Mooie, degelijke, aluminium behuizing
  • Sluit naadloos aan op de MBP
  • Prima performance
  • Leren reisetui meegeleverd

Minpunten

• USB kabels zitten wat stroef, dus kabels eruit trekken kan niet zonder de HyperDrive tegen te houden
  • MicroSD steekt uit, had liever een klik systeempje gezien

Features Score: 4

Psychilles 26 juni 2018 Product gekocht

Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Grijs)

Eigenlijk mis ik nog wel een USB-A port. Moet vaak één van de C poorten gebruiken met een verloopstekkertje. Of de hub in mijn beeldscherm gebruiken. Zoals andere ook aangeven zijn de poorten vrij stroef, wat er voor zorgt dat je eerder de hub eruit trekt dan je apparaat.

Pluspunten

• Behoud van Thunderbolt (geen usb 3.1 hub)
  • Meer poorten (nee duh)

Minpunten

• Gammel als je laptop op een standaard staat
  • Stroeve poorten

Maarten_B13 9 februari 2018 Product gekocht

Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Zilver)

Het is een mooi product die doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Strake vormgeving
  • Ledere hoes
  • Functioneert goed

Minpunten

• Prijzig
  • De usb-porten zijn stroef

Creepster 5 oktober 2017 Product gekocht

Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Grijs)

Ik gebruik dit product nu ondertussen een half jaar. In het begin vond ik het product prijzig maar na dagelijks gebruik vind ik het uiteraard het geld waard. Een enorm mooi product die precies aanbied wat je nodig hebt voor je 2016 / 2017 model Macbook Pro!

Pluspunten

• Design
  • Compactheid
  • Veelzijdigheid aansluitingen
  • Zeer snel
  • Uiteindelijk is het het geld waard

Minpunten

• Na een tijdje zit het product een beetje wiebelig aan mijn laptop, maar dit is niet al te storend.
  • Je moet hem toch wel tegenhouden als je een aansluiting eruit haalt
  • SD kaart er los in (en op zijn kop) klik systeem zou fijn zijn.

Ventieldopje 19 februari 2017

Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Zilver)

Best prijzig voor een USB-C hub maar doet zijn werk goed en je hebt alle poorten die je nodig hebt terwijl je toch toegang houdt tot beide USB-C poorten. Wel gemerkt dat met een HDMI monitor de hub erg warm wordt.

Pluspunten

• Veel poorten en kaartlezer
  • Makkelijk mee te nemen (opbergetui)
  • Klein en mooi vormgegeven
  • Beide USB-C poorten beschikbaar

Minpunten

• SD kaart steekt ver uit en klikt niet
  • HDMI poort erg stroef
  • Wordt erg warm met HDMI

Features Score: 4
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Hyperdrive Thunderbolt 3 USB-C Hub for 2016 MacBook Pro (Grijs)?