HGST Deskstar NAS (2017) 2-pack, 6TB

Specificaties 2x 6TB • 3.5" HDD (SATA-600) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
MikeSinner 30 oktober 2017 Product gekocht

HGST Deskstar NAS (2017), 8TB

Ook als de schijf niet in gebruik is, hoor je hem toch regelmatig tikken, maar vooral bij activiteit is hij erg hoorbaar en dat terwijl mijn PC al niet erg stil is. Geen stille schijf dus, maar wel aardig snel. Temperatuur niet uitleesbaar in HWmonitor, maar wel uit Smart waardes.

Pluspunten

• Snel genoeg
  • Veel ruimte

Minpunten

• Duidelijk hoorbare activiteit

raph.nl 7 januari 2018 Product gekocht

HGST Deskstar NAS (2017), 4TB

Prima schijf voor in mijn nieuwe Synology DS218+ NAS: vlot en goed geprijsd. Deze uitvoering van de HGST Deskstar is specifiek bedoeld om in netwerkopslagapparatuur te worden gebruikt.

Pluspunten

• Vlot
  • Goed geprijsd
  • Betrouwbaar merk

Minpunten

• Geluid (niet luidruchtig, maar ook zeker niet fluisterstil)

PearlChoco 9 mei 2020 Product gekocht

HGST Deskstar NAS (2017), 8TB

Goede schijf, maar dat eeuwige gezoem is om krankzinnig van te worden! Ik heb een goed geisoleerde case (Fractal Define R5) waarin mijn Geforce GTI 1080Ti idle onhoorbaar is, maar deze schijf geeft desondanks een verschrikkelijk storende resonantie.

Pluspunten

• Grote opslag, geen errors

Minpunten

• bijzonder storend gezoem

wellproc 30 mei 2018 Product gekocht

HGST Deskstar NAS (2017), 4TB

Prima schijf, werkt nu al maanden probleemloos. Toegepast in een NAS (Synology) naast twee Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI 2TB-schijven (uit ongeveer 2010 en 2011). De HGST-schijf wordt duidelijk warmer dan de andere 2 schijven. Verschil (volgens de software van de NAS) is 7 a 8 graden.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Probleemloze werking tot nu toe

Minpunten

• Relatief warm

Drosera 28 december 2017 Product gekocht

HGST Deskstar NAS (2017), 4TB

Disk DOA - lijkt op dat dit specifiek model wel meer problemen geeft (zie oa andere reviews op amazon). Spijtig, want volgens backblaze heeft HGST in het algemeen wel een hoge betrouwbaarheid.

Pluspunten

• prijs
  • reputatie HGST

Minpunten

• DOA

Robert van WaayNewbie 15 mei 2017

HGST Deskstar NAS (2017), 8TB

HGST hardeschijven hebben gemiddeld 2% uitval per jaar. Is de schijf te warm installeer dan eens een extra ventilator. Ik koop al 6 jaar HGST 2-4-6-8TB hardeschijven. Van de 20 schijven die ik de afgelopen jaren van hun gekocht heb, had ik 1 storing en deze werd zonder problemen vervangen.

Pluspunten

• Kwalteit
  • Snelheid
  • Service

Minpunten

• Prijs mag wel iets omlaag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HGST Deskstar NAS (2017) 2-pack, 6TB?