Seasonic Prime Gold 1200W

Specificaties 1.200W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Seasonic Prime Gold 1200W. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
a.broers80 14 september 2018 Product gekocht

Seasonic Prime Gold 1200W

Max. 50 woorden zijn te weinig om mijn ervaring met Seasonic voedingen te omschrijven. Uitmunted en top zijn mijn ervaring.

Pluspunten

• Top kwaliteit
  • Stabiel
  • Lage ripple

Minpunten

• Geen

Finntasy 11 februari 2018 Product gekocht

Seasonic Prime Gold 1200W

Hoge kwaliteit product met een hoog wattage en 12 jaar garantie, ook zijn er meer dan genoeg connectors voor elke gamer of zelfs een mining rig met 8xPCI-E6+2 en 2x4+4 EPS. Blijft ook onder hoge temperaturen en met hoge wattages stabiel, kortom de kwaliteit die je verwacht Seasonic.

Pluspunten

• Hoog wattage
  • Veel connectors
  • Erg hoge kwaliteit
  • 12 jaar garantie

Minpunten

• Prijzen zijn hoog als je ze überhaupt kan vinden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Seasonic Prime Gold 1200W?