Razer Goliathus Speed Terra Edition Medium - Reviews

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
b0b1991 25 oktober 2018 Product gekocht

Razer Goliathus Speed Terra Edition Extended

Intussen bijna 6 jaar in het bezit van deze muismat en hij is nog steeds perfect. Goed duurzaam materiaal, op mijn holle bureau zorgt hij ervoor dat mijn toetsenbord niet door het hele huis hoorbaar is. Alleen mijn oude steelseries muis kon niet met het motief overweg.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Goede randen
  • Dik
  • Dempt goed

Minpunten

• Motief werkt niet altijd goed met elke muis

ZoMilan 26 mei 2018 Product gekocht

Razer Goliathus Speed Terra Edition Medium

Fijne muismat, hoewel hij veel te klein is voor FPS gaming en lage DPI in het algemeen. Trackt fijn, ziet er leuk uit in een gaming setup, wellicht minder in een werkomgeving. Ook heeft de muismat goede grip op de tafel.

Pluspunten

• Gode grip
  • Trackt goed

Minpunten

• Klein

Mesmancer 9 november 2017 Product gekocht

Razer Goliathus Speed Cosmic Edition Extended

Net een dag in huis, maar nu al een forse verbetering ter vervanging van mijn jaren gebruikte Icemat.

Pluspunten

• Groot
  • Goed materiaal
  • Goede afwerking

Minpunten

• Tot nog toe niets

BryanBisschop 19 april 2017

Razer Goliathus Speed Terra Edition Extended

Zeer goede muismat, het stoffe gedeelte geeft ook nog een soort extra comfort aan je muismat. Mooie lengte, past precies onder muis en toetsenbord. De muismat is wel een enorme stofvanger, je moet hem regelmatig schoonmaken wil de muismat er netjes en verzorgd uit zien. Is wel een beetje duur.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Past perfect

Minpunten

• Duur
  • Stofvanger

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Goliathus Speed Terra Edition Medium?