LG OLED77W7V Zwart

Specificaties 77" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG W7 oled - dunste tv voor de dikste portemonnee

LG's W7 oled-tv is zó dun dat je hem met magneten aan de muur bevestigt. Om dat voor elkaar te krijgen heeft LG de elektronica in een sounbar verstopt. Wij voelden hem aan de tand.

200 28 jul '17

05:02

Videoreview - LG W7 'wallpaper' oled - Dunste tv voor de dikste portemonnee

In deze video bekijken we de LG W7. Deze oled-televisie is zo dun dat hij, door middel van een magneetsysteem, op de muur geplakt kan worden. Het resultaat is een televisie, die niet zou misstaan in een science fiction-film, maar die gewoon in de winkel te...

27 28 jul '17

Heb jij ook een LG OLED77W7V Zwart?