Asus Zenfone AR 6GB ram, 32GB opslag Zwart

Specificaties 5,7" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Preview - Asus ZenFone 3 Zoom - Dubbele camera en enorme accu

Asus heeft op de CES de ZenFone 3 Zoom aangekondigd. Het 5,5"-toestel heeft twee camera's, met verschillende brandpuntsafstanden. De werking van de dubbele camera is gelijk aan de implementatie van de techniek in de iPhone 7 Plus. Voor de start van de CES...

82    5 jan '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
TheMatrixHasYou 10 augustus 2017 Product gekocht

Asus Zenfone AR 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Top telefoon! Direct vanuit je broekzak de omgeving inscannen, opmeten en exporteren als 3D object is fenomenaal!

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Tango 3D scanner
  • DayDream VR
  • Werkt zeer snel
  • Prachtig scherm
  • Uitstekende camera
  • wifi-ac, NFC, 4G+

Minpunten

• Matige accuduur (zeker bij Tango)
  • Aanschafprijs hoog

hardware-lover 22 september 2018 Product gekocht

Asus Zenfone AR 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Ik probeer steeds een ander toestel uit als vervanger voor mijn Lumia 950XL, daarmee vergelijk ik het toestel dan ook. Deze Asus gaat het waarschijnlijk niet worden, Asus ondersteuning is waardeloos. Ik wilde echter niet de hoofdprijs betalen voor een toestel, vandaar de (blijkt nu ongelukkige) keuze voor dit toestel.

Pluspunten

• Sjieke uitstraling
  • Ruime en snelle opslag
  • (Android) dus ruim app aanbod (wel vaak voorzien van een overdaad aan reclame)
  • Relatief voordelig (toen ik het toestel aankocht)
  • Erg goed (Oled) scherm
  • Hoewel geen high end specs wel vlot bj gebruik. Dit zal met name te danken zijn aan het zeer snelle geheugen en dito opslag.
  • Ligt prettig in de hand en heeft een lekker grippige achterzijde
  • AR mogelijkheden, hoewel op dit moment niets uitzonderlijks meer

Minpunten

• Zeer slechte OS ondersteuning, toegezegde Oreo update blijkt nu toch niet te komen volgens Asus
  • Android 7.0 (OS bij introductie)
  • Achterlopende beveiligingsupdates (mei 2018)
  • Matige camera (vergeleken met de Lumia 950XL dus)
  • Bij introductie al achterhaalde specificaties
  • App store met bijwerken gruwelijk traag op dit toestel, ook na een volledige reset.
  • Onbekend maakt onbemind, zeer kleine communitie. Waarschijnlijk de reden waarom Asus gebruikersvragen meestal negeert op het support forum.
  • Metalen gedeelte rondom camera's is erg krasgevoelig (ik ben er erg voorzichtig mee om dit te voorkomen)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus Zenfone AR 6GB ram, 32GB opslag Zwart?