×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Johan8118 29 mei 2017

VENZ A1

Aangesloten aan mijn 10-jaar oude Harman Kardon speakers en deze hiermee digitaal gemaakt. Handig apparaatje en te bedienen met de Venz Aplay app op mijn Android tablet, Spotify Connect klinkt heerlijk op mijn vetrouwde speakers dankzij dit kleine Venz apparaatje.

Pluspunten

• compact formaat
  • te koppelen aan bestaande speakers
  • jack naar RCA kabel word meegeleverd
  • Tunein en Spotify Connect op mijn oude speakers
  • FLAC's en MP3's op USB eet hij ook!
  • Extra WiFi spot
  • Pauze, voor- of achteruit ook middels toetsen op bovenkant

Minpunten

• geen accu

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een VENZ A1?