Specificaties 355mm breed en 444mm lang (Rubber, Stof) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
therazo 5 maart 2018 Product gekocht

Sharkoon Skiller SGP1 XXL

Mooi product, heeft veel grip op mijn bureau voor een redelijke prijs. Voor 23 euro gekocht bij Azerty, maar toch kan het goedkoper vind ik. Nu het zo nieuw is ruikt de mat wel raar, naar nieuwe auto o.i.d. Je handen en mouwen gaan ook zo ruiken...

Pluspunten

• Veel grip op mijn bureau
  • OK prijs
  • Voelt stevig aan
  • Mooie randen
  • Tracking goed en accuraat

Minpunten

• Rare geur (een soort 'new car smell')

Kwaliteit Score: 4

gameboy9867 26 november 2017 Product gekocht

Sharkoon Skiller SGP1 XXL

Goedkope xxl muismat, voor de prijs is hij het zeker waard.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goedkoop

Minpunten

• logo rechts bovenin had simpeler gekunt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sharkoon Skiller SGP1 XL?