Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Creator13 17 december 2017 Product gekocht

Sony MDR-EX15AP (Zwart)

Nadat tientallen oortjes overleden zijn aan kabelbreuk heb ik eindelijk een goeie eend in bijt gevonden. Ze zitten het meest comfortabel, hebben goeie geluidskwaliteit en ze zijn het goedkoopst van alle die ik heb geprobeerd!

Pluspunten

• Verrassend goed geluid voor de prijs
  • Comfortabel

Minpunten

• Heeft equalizer nodig

Tahref 9 oktober 2017 Product gekocht

Sony MDR-EX15AP (Wit)

Prima oordopjes. Vooral wanneer we kijken naar de prijs.

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit

Minpunten

• In deze prijs categorie biedt de JBL T110 toch iets meer geluid en bouwkwaliteit. (Naar mijn mening)

EnricoJoshua 27 september 2017 Product gekocht

Sony MDR-EX15AP (Zwart)

Deze oortjes koop ik altijd! Ze zijn niet duur en gaan erg lang mee. Goed product en aan te raden voor iedereen die goede, goedkope oortjes wil hebben!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Microfoon
  • Gaat lang mee
  • Lange kabel
  • Universeel

Minpunten

• Redelijk snel vies
  • Draad snel in de knoop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-EX15AP (Blauw)?