Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
Follow Me_V 22 maart 2018

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zilver

De Xiaomi Mi Powerbank 2 is een uitstekende powerbank. Hij heeft een hoge accucapaciteit en Xiaomi weet dit ook in een compact en handig formaat te stoppen.

Pluspunten

• Hoge capaciteit
  • Behuizing voelt erg goed aan
  • Robuust
  • Gaat vanzelf uit wanneer apparaat vol is
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan voor sommige iets aan de zware kant zijn
  • Geen USB C
  • Opladen zonder QC fast charger duurt lang
  • Geen zaklamp of andere extra features.

DamirB 21 juni 2017 Product gekocht

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zwart

De Mi powerbank is een zeer scherp geprijsde powerbank die 10000mAh in een zeer strakke en compacte behuizing stopt.

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Grote capaciteit
  • Premium feel
  • Laadt snel op
  • Word niet warm tijdens gebruik
  • Zeer scherpe prijs

Minpunten

• Vingerafdruk magneet
  • Maar een USB A poort
  • Geen USB C
  • Iets zwaar misschien
  • Korte en witte kabel

RobinKuijp 10 februari 2018 Product gekocht

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zwart

Prima powerbank die lekker in je broekzak past. Ziet er luxe uit voor de prijs en werkt perfect.

Pluspunten

• Hoog rendement
  • Quick charge 2.0
  • 5V 2.1A output
  • Pass-through charging
  • Dun

Minpunten

• laad langzaam op
  • korte meegevelerde USB kabel
  • maar 1 output usb port

Groentjespower 10 augustus 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zwart

Top powerbank, mooi formaat, strak design en laadt snel op. Met een volle powerbank kan ik makkelijk 4x mijn iphone opladen. Laadt ipad ook op voor 60%. Duidelijke indicatielampjes om te zien hoever het opladen is of hoeveel je nog kan gebruiken.

Pluspunten

• Strak design
  • Formaat
  • 10000mah = 4x iphone X laden

Minpunten

• Geen telefoonkabels meegeleverd

Jukebox 18 januari 2018 Product gekocht

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zwart

De levertijd uit China heeft mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld (47 dagen), maar het product doet wat ik er van verwacht: extra tijd met mijn smartphone/ tablet als er geen stopcontact in de buurt is

Pluspunten

• Voldoende capaciteit
  • Looks

Minpunten

• Formaat?

Josvdh33 22 juli 2017 Product gekocht

Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zilver

Prima product, voldoet aan alle verwachtingen. Als mijn Nexus5X bijna leeg is en ik sluit deze powerbank aan dan wordt de telefoon zelfs "snel;" opgeladen. Let wel op of je een echte Xiaomi powerbank koopt want ze worden veel nagemaakt! Je kunt na de aankoop dit altijd controleren op http://www.mi.com/verify/

Pluspunten

• Slank model
  • Stevige behuizing
  • Grote capaciteit

Minpunten

• Connectoren kunnen wat warmer worden tijdens laden/ontladen vanwege de hoge stromen die men tegenwoordig door (micro)USB stekers laat lopen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi Powerbank 2 10.000mAh Zwart?