Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur games 15 februari 2018

Goedkope bluetooth-oordoppen - De onderkant van de westerse markt

Er is weinig mis met deze JBL E25BT, maar ook niet veel bijzonder. De bouwkwaliteit kan beter voor deze prijs, hoewel de dopjes ook zeker niet uit elkaar vallen als we ernaar kijken. We missen verder waterbestendigheid en er zitten geen magneetjes in, waarmee ze bij elkaar gehouden worden als je ze om je nek hebt hangen. De accuduur is prima, al zijn er dopjes in deze prijsklasse die het een klein uurtje langer volhouden. Hetzelfde geldt voor de geluidskwaliteit. Deze JBL-dopjes klinken prima, maar niet bijzonder goed. Dit alles maakt de E25BT tot een prima all-rounder, maar geen hoogvlieger. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Toon reviews van:
BobDo 27 februari 2018 Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

N.a.v. de test “roundup goedkope bt oordoppen” de JBL E25BT aangeschaft. Deze voldoen prima. Redelijk geluid en prima pasvorm.

Pluspunten

• Goed geluid voor dit geld.
  • Schakelt makkelijk tussen diverse apparaten
  • Comfortabel
  • Blijven goed zitten.

Minpunten

• microfoontje is matig.

ViktorfreezeNewbie 4 april 2018 Product gekocht

JBL E25BT (Wit)

Geluidskwaliteit is goed maar de pasvorm is slecht. Doordat het gewicht in de uiteinde van de oortjes zit raken de oortjes heel vaak half uit de oren. Daarnaast al 2 x meegemaakt dat de oortjes niet meer uit willen.

Pluspunten

• geluid is goed

Minpunten

• pasvorm is erg slecht
  • slotware van het ding hapert af en toe

646678 24 januari 2018 Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

Geluid valt heel erg tegen en vallen erg snel uit.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte bass
  • Vallen snel uit

nokite 11 oktober 2017 Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

Good - sound quality and BT connection. Bad - static noise, uncomfortable fit, cable friction noise, long press-down time for next song. The thing that I hate the most is that there is a constant background noise when the headphones are turned on. This is absolutely unacceptable for digital headphones.

Pluspunten

• sound quality
  • Bluetooth range
  • nice pouch
  • build quality

Minpunten

• Static noise
  • Bad fit in the ear
  • Pressing 2 seconds for next song

Maarten21 14 september 2017 Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

Mijn eerste draadloze headset. Hiervoor altijd in-ear met draad. Een verademing! Nooit meer ergens achter blijven haken, en goede geluidskwaliteit. Microfoon is helaas slecht. Aan de telefoon klaagt iedereen dat ze me slecht kunnen verstaan: blikkerig.

Pluspunten

• Draadloos
  • Goede geluidskwaliteit
  • Prima accuduur
  • micro-usb charging
  • Goede prijs
  • Ruw snoer (sterk)

Minpunten

• Slechte microfoon
  • Ruw snoer zorgt voor veel contactgeluid (langs kraag van overhemd bv)

Tweddy 13 juli 2017 Product gekocht

JBL E25BT (Zwart)

Na draadbreuk van mijn Sony oortjes met enig argwaan gekozen voor draadloze oortjes. Ik zag vooral op tegen het opladen van wéér een apparaat. Je haalt er in ieder geval makkelijk een dag luisteren mee en klinken prima! Nadeel is het bonkende blokje aan het snoer bij hardlopen.

Pluspunten

• Gemak van draadloos
  • Comfortabel
  • Geluidskwaliteit
  • Accu gaat dag lang mee.
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Wéér een apparaat opladen
  • Moet dichtbij mobiel blijven
  • Erg lang knopje indrukken voor volgend/vorig nummer

Marii 29 maart 2017

JBL E25BT (Wit)

Na de zware begrafenis van mijn bedraadde JBL besloot ik verder te gaan met mijn leven, ik ging naar de winkel voor nieuwe, toen kwam ik voor de keuze, bekabeld of bluetooth? Ik koos Bluetooth en het is makkelijk in gebruik, prettig en gaat prima 8 uur mee.

Pluspunten

• Vrijwel draadloos
  • Bluetooth verbinding is uitstekend
  • Gaat zoals het zegt prima 8 uur mee
  • Kan vrij ver van mijn mobiel af
  • Verbinding gaat over het algemeen OK

Minpunten

• Prijs van de witte oordopjes
  • tegenover de prijs van de anderen
  • grote uitleg kaart
  • duurt soms erg lang om verbinding te maken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JBL E25BT (Zwart)?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019