Review door de redactie

Round-up - Najaarsround-up Games: Met o.a. Superhot, Steep en Pokémon Moon

Dit najaar zijn verschillende games door drukte blijven liggen. We pikken er een aantal uit en behandelen ze in vogelvlucht.

82    22 dec '16

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Ridiski 17 oktober 2018 Product gekocht

Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered, Windows

De geweldige single-player opnieuw beleven was echt fantastisch. Multiplayer slecht. Shaders moeten regelmatig opnieuw worden ingeladen. Lag bij het begin van een MP potje (veel mensen hebben hier last van) Geen dedicated servers en maximaal 6vs6. Al met al word MP nauwelijks gespeeld(zie steam charts). Net aan een voldoende.

Pluspunten

• HQ graphics
  • Singleplayer

Minpunten

• Multiplayer
  • lag
  • lange laad tijden
  • 6vs6 maximaal
  • loot boxes

Aramius 9 november 2016

Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered, Windows

Een mooiere, beter klinkende versie van voor mij één van de beste shooters ooit. Wat een geweldige missies, tof verhaal, geloofwaardige karakters & wat speelt het gewoon lekker soepel zonder allemaal vage gadgets enz. Een stuk minder snel als alle nieuwe COD games en dat bevalt me veel beter!

Pluspunten

• Ziet er heel goed uit!
  • Geluid is super
  • Speelt nog steeds heerlijk
  • Fijne trip down memory lane
  • De vetste missies in welke COD game ooit!
  • Goedkoop te vinden via key (PM me voor site).

Minpunten

• Jammer dat deze niet los te koop is.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered, PS4?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games