×

Help Tweakers weer winnen!

Review door de redactie

Review - Apple MacBook Pro 13,3" Review: upgrade met concessies

Apple bracht in oktober 2016 drie nieuwe MacBooks uit en in deze review kijken we naar het touch bar-loze 13,3"-instapmodel.

449    24 nov '16

Videoreview - Apple MacBook Pro 2016 13,3" - Upgrade met concessies

Eind oktober kondigde Apple drie nieuwe MacBooks aan. Twee daarvan, met schermdiagonalen van 13,3 en 15,4 inch, zijn voorzien van een oledstrook boven het toetsenbord, waarover al lang geruchten gingen. Voor wie de oledstrook niet zo nodig...

20    24 nov '16

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2016 13,3" Spacegrijs (Frans model)?