Specificaties 7.2-kanaals met 120W versterker en 7x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
FranknannesNewbie 5 september 2017

Pioneer SC-LX501 Zwart (Product gekocht)

De Pioneer SC-LX501 is in mijn ogen een prima product, hij heeft heel veel functies en top geluidskwaliteit. Ik gebruik hem zelf in combinatie met Monitor audio BX2 speakers en persoonlijk vind ik het heel mooi, zuiver en krachtig klinken.

Pluspunten

• Perfect afgewerkt
  • Prijs / prestatie verhouding
  • Krachtig geluid
  • Bi-amp mogelijkheid

Minpunten

• Updaten nam veel tijd in beslag
  • Te simpele remote meegeleverd

ErikT5952 4 februari 2017

Pioneer SC-LX501 Zwart

Na jarenlang veel plezier te hebben gehad van mijn Pioneer VSX-LX51 deze Atmos receiver aangeschaft. Helaas na aansluiten en inschakelen een irritante brom hoorbaar vanuit ik denk de voeding. Andere kabel geprobeerd, andere groep in huis, maakte niet uit. Omgeruild voor nieuwe, helaas geen verschil... Ingeruild voor een muisstille Denon.

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Hindelijke brom vanuit de voeding(?)
  • Mist wat power

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Pioneer SC-LX501 Zwart?