Tweakers zegt: 7,5

Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur audio en games 21 januari 2018

Vijf gameheadsets van 100 euro - Gelijke prijs, grote verschillen

Het is zonde dat de GSP 350 van Sennheiser een flinke harmonische vervorming heeft in het gebied onder 200 Hz, want dat maakt dat we toch niet geheel tevreden kunnen zijn over de headset. Dat er van de noise reduction weinig merkbaar is, vergeven we Sennheiser gemakkelijk: de oorschelpen sluiten flink af, zodat er ook zonder noise cancelling weinig geluid doordringt. Over virtual surround zijn we zelfs redelijk positief. Bij de GSP 350 klinkt het effect lekker neutraal en dat is prettig. Ook het draagcomfort van de headset is prima, hij is licht, maar zit toch erg stevig. De voorzieningen zijn karig, maar de belangrijkste, de volumeknop, is juist erg prettig in gebruik, net als de microfoon. Dus veel knoppen heeft de GSP 350 niet, maar wat die hij heeft werkt erg handig en prettig. Eenvoudig, doch functioneel: precies hoe wij het graag zien. Helaas laat het geluid dus wat te wensen over. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
pikuba 9 december 2020 Product gekocht

Sennheiser GSP 350

stevig headset met erg goed geluid en goede pasvorm. Ik heb zelf een iets groter hoofd en hij zit goed op de grootste en op een na grootste stand. Voor mensen met een erg groot hoofd zal deze waarschijnlijk te klein zijn. Voor 79 euro echt een aanrader!

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • geluidskwaliteit
  • 7.1 audio
  • prijs/kwaliteit (voor 79 euro)

Minpunten

• oorkussens kunnen warm worden
  • microfoon is niks bijzonders

ZyKl0n_242 13 februari 2017

Sennheiser GSP 350

Prettige headset, comfortabel. Wel een klein beetje aan de zware kant, ook de oorschelp pads zijn van een materiaal waar je een klein beetje door gaat zweten..

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Goede geluidskwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Iets aan de zware kant
  • Zweten aan oorschelp pads bij langdurig gebruik

Nick Kenter 3 februari 2017

Sennheiser GSP 350

Voor een week heb ik nu de GSP 350 in gebruik voor mijn PC (niet console) als gamer, video kijker en muziek liefhebber. Tevreden met zowel het geluid als de microfoon en het draagcomfort. Review door iemand die overgevoelig is voor dingen met mijn hoofd.

Pluspunten

• Past goed om de oren, zelfs met Bril.
  • Microfoon ontzettend goede ruisonderdrukking.
  • Goede 7.1 Dolby Headset ervaring.
  • Kabel die niet snel in de knoop gaat en 3 meter lang is (met PC-verlengstuk).
  • Weinig Gewicht maar nogsteeds Stevig.
  • Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Minpunten

• Hoofdkussen kan wat onprettig zijn op het begin als je een gevoelig hoofd hebt.
  • Microfoon door ruisonderdrukking wat minder helder en zachter.
  • Soms een lichte echo/robotic met 7.1 Dolby Surround Sound.
  • Als je de headset wilt gebruiken voor console moet je aparte kabel erbij bestellen.

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4

koenhendrks 21 januari 2017

Sennheiser GSP 350

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Design
  • Comfort
  • Gebruiks gemak

Minpunten

• Microfoon kwaliteit
  • geen mute knop microfoon
  • Korte kabel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser GSP 350?