Specificaties Tower • 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Joramk 15 april 2018 Product gekocht

Aerocool SI-5100 Window Zwart

De kast ziet er prima uit, dat is ook het enige voordeel. Bijna alles wat fout aan een kast kan zijn is fout. Het moederbord op de busjes vastschroeven gaat erg moeilijk. Gat voor I/O-shield is niet goed. Mijn tip: geef 2 tientjes meer uit aan een goede kast.

Pluspunten

• prijs
  • design

Minpunten

• Moederbord busjes zijn waardeloos
  • Gat van I/O-shield is kansloos
  • Maar 1 (matige) fan meegeleverd
  • Sloten aan achterkant kun je alleen afbreken en niet meer terugplaatsen.

iiGamingFreak 6 februari 2018 Product gekocht

Aerocool SI-5100 Window Zwart

Het product is van staal, heeft nette zwarte front panel connectors en heeft een goede airflow. Wel een groot nadeel is, is dat mijn behuizing bij levering een deuk had waardoor mijn io-shield niet pastte en dat niet alle motherboard-standoffs bereikbaar waren.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede airflow
  • Redelijk goede mogelijkheden tot cablemanagement
  • Goedkoop

Minpunten

• Matige bouwkwaliteit
  • Maar 1 Case Fan meegeleverd.
  • Case "kapot" bij levering

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Aerocool SI-5100?