Tweakers zegt: 9,5

Red Dead Redemption 2, Xbox One

Specificaties Xbox One • Actie, Free Roaming • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jurian Ubachs - Redacteur games 25 oktober 2018

Red Dead Redemption 2 - Rockstar levert opnieuw klassieker af

Je moet er altijd even op wachten, maar als Rockstar Games weer eens een nieuwe game uitbrengt, pakt de uitgever het steevast goed aan. Red Dead Redemption 2 biedt fijne gameplay met veel cowboy-actie, een werkelijk adembenemend mooie spelwereld met prachtige lichteffecten en beelden die fotorealisme soms behoorlijk goed benaderen. Er zit bovendien een verhaal in dat je gemakkelijk vijftig uur aan je console gekluisterd houdt. Een belangrijk deel van het succes komt voort uit de manier waarop dat verhaal wordt verteld, met cinematografische prestaties die het huidige niveau van elke game overstijgen. Er zijn meer games die een wat filmisch karakter hebben, maar geen van die games weet dat aspect zo goed te combineren met een vermakelijke inhoud en prima gameplay als Red Dead Redemption 2 dat doet. Enkele schoonheidsfoutjes bewijzen dat 'de perfecte game' niet bestaat, maar los daarvan is Red Dead Redemption 2 verplichte kost voor elke gamer met een PlayStation 4 of Xbox One. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
SamWolversNewbie 20 juni 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Prachtig spel, mooie omgeving, schitterende details, leuk verhaal. Maar ik heb het gevoel dat na hoofdstuk 5 het gewoon een heel ander verhaal is, elke missie lijdt tot een ‘shoot-out’, en het dialoog is gewoon een stuk minder interessant en daardoor geen 5 sterren. Het is bijna een ‘masterpiece’.

Pluspunten

• Graphics
  • Dialoog
  • Intense momenten

Minpunten

• Herhalend na H5
  • Lange reistijden

kazz1980 3 april 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Nog maar net begonnen met het spel, dus het kan zijn dat ik de mening nog ga bij stellen. Maar heb er nu een klein uurtje op zitten en vind het dodelijk saai... Het gevoel dat ik enkel door sneeuw loop te ploeteren van de ene naar de andere missie.

Pluspunten

• Mooie setting

Minpunten

• Veel herhaling
  • Lange stukken lopen/paardrijden in de sneeuw
  • Missies zeer rechtlijnig, weinig eigen invloed op gameplay en story
  • Verhaal komt zeer traag op gang

Job LoddersNewbie 20 februari 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Geweldige game speel zelf veel fps op pc, maar zocht een leuke singleplayer game voor op mn ps4 en heb deze zeker gevonden met rdr2.

Pluspunten

• Prachtige graphics
  • Hoe kan een ps4 games er beter uit laten zien dan games op de pc?
  • Goede story

Minpunten

• Soms wat lange reistijden met paard

dominicvdNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Prachtig spel

Pluspunten

• 4k "hdr" one x
  • Extreem mooi verhaal.
  • Mooi oog voor detail gehad
  • Betere en langere Story Line dan gta5

Minpunten

• Hdr zuigt beetje

-_Frank_- 15 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Erg mooie gameplay lijkt een film, alleen dan heb je zelf volledig invloed op het verhaal.

Pluspunten

• Verhaal
  • Zeer goede looks
  • Veel gameplay

Minpunten

• Controls

slijkie 12 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

Beste spel van 2018, absoluut, diepgaand verhaal, tot de kleinste details is aandacht aan besteed. Prachtige Graphics (Xbox One X). Enige minpunt is dat het uiteindelijk toch echt uitgespeeld is. Nu op naar RDR2 Online.

Pluspunten

• Prachtige 4K graphics (X-One-X)
  • Goed verhaal
  • Diepgaande relatie met NPC's
  • Attentie voor kleine details
  • Grote map

Minpunten

• geen.

RBN026 12 december 2018 Product gekocht

Fantastische game!

Pluspunten

• Grafisch sterk
  • Western
  • Details

Minpunten

• Controls
  • Traag

Piet_Piraat7 11 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Prachtige open wereld maar een vrij saai script en tergend trage gameplay.

Pluspunten

• Prachtige wereld
  • Levendige wereld

Minpunten

• Tergend traag
  • Slechte besturing
  • Verhaal niet heel beoiend

Yordi- 9 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Deze game zet kopers van dure videokaarten, zoals ikzelf, voor schut door op eeuwenoude hardware deze graphics te tonen. Het is de langste campaign die ik ooit gespeeld heb en deze game heeft mijn interesse, welke ik eerder nooit had, in het westerngenre gewekt.

Pluspunten

• Grafisch magisch, als een kunstwerk van deze tijd.
  • Mooie, lange campaign.
  • Waar voor je geld.
  • Muziek

Minpunten

• Gameplay is eigenlijk heel mager, veel meer dan schietmissies zijn er niet. Waarom de epilogue zo fixed is, is mij ook een raadsel. Hier zaten enorm veel mogelijkheden.
  • Open wereld eigenlijk beperkt, het bountysysteem verziekt de open wereld tijdens campagin. Na de campaign is de open wereld saai door de grote afstanden en beperkte fast travel.
  • Stealth missies werken niet lekker
  • Console release met saaie duim aim

hardware4live 7 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Vaak moet je een eind lang op een paard met een aantal gangmembers naar je bestemming reizen. Het probleem is vooral dat je hun tempo en hun route moet volgen, dat maakt het erg saai om dit bijna elke missie weer te moeten doen. Fast travel is pijnlijk beperkt.

Pluspunten

• Levendige spelwereld
  • Makers hebben oog voor detail
  • Grafisch erg mooi

Minpunten

• Horse riding simulator
  • Heel.. heel.. veel dialoog
  • Missies eentonig
  • Niet boeiend karakter
  • Beperkte fast travel
  • hunten en side missions leveren niet veel op
  • Besturing is niet erg prettig

samkarakolNewbie 19 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

ik vind dit een geweldigen game. maar niet voor iedereen weggelegd.

Pluspunten

• hoge kwaliteit

Minpunten

• niet voor iedereen

Eelceau 18 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

De game van deze generatie.

Pluspunten

• Prachtige graphics
  • Ongekende details
  • Interessante characters

Minpunten

• Time sink

wilson92Newbie 18 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

deze game maakt alles af vind ik ! van verhaal tot gameplay tot ingame music deze game is gewoon AF

Pluspunten

• gameplay
  • open wereld
  • dynamiek ingame
  • soundtrack
  • graphics zeer sterk
  • verhaal
  • de mogelijkheden
  • zen geld waard ..

Minpunten

• .

nikipompert 13 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Nou dit is pas een game! Ik heb nog nooit een game zo goed als deze gespeeld, en ik weet zeker dat er in de komende jaren niks Red Dead Redemption 2 gaat overtreffen, alles is perfect aan deze game. Characters, story, soundtrack, gameplay, setting. 8 jaar wachten zeker waard!

Pluspunten

• Een ongeëvenaarde story
  • Hele interessante en gave characters
  • Zeer mooie én passende soundtrack
  • De meest realistische game die er is (en dat meen ik echt, er is geen game die realistischer is)
  • De graphics zijn héél goed
  • Attention to Detail
  • Makkelijk meer dan 100 uur gameplay/Ontzettend veel content
  • Rockstar laat zien dat je voor 60 euro een meesterwerk als dit met honderden uren aan gameplay kan krijgen en niet van die onzin die je 10 uur speelt zoals Fifa. Ze hebben met Red Dead Redemption 2 de gaming industrie veranderd.

Minpunten

• Laat zelfs mannen janken

shadow4thedark 6 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Beste game van 2018! Als je dit niet gespeeld hebt ben je geen gamer.

Pluspunten

• Verhaal
  • SP game
  • Verslavend

Minpunten

• Traag maar dit is geen COD!

NextGenOscar 5 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Een absolute must-have game voor consolebezitters!

Pluspunten

• Grafisch geweldig
  • Veel content
  • Detail van de spelwereld
  • Draait verbazingwekkend goed op een base PS4
  • Audiovisueel sterk
  • Nu ook in First Person te spelen

kyrill7 5 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Echt een prachtige game, met leuke missies en een goed verhaal. De controls zijn echter onlogische, maar na een uur of 3 raak je er wel gewent aan. De gameplay is wel traag, persoonlijk vind ik dit niet zo erg omdat ik veel jaag, vis en mensen help onderweg.

Pluspunten

• Graphics
  • Grote map
  • Verhaal
  • Sfeer

Minpunten

• Controls
  • Traag
  • First-person voelt erg onnatuurlijk

Roman_Craig 4 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

Prachtige game, de wereld leeft, goede sfeer, dat is allemaal perfect. Maar voor de rest een tergende ervaring. Onwennige controls, slome bewegingen, teveel cutscenes (speel ik een game of kijk ik een film?). Nee, langer dan een uur spelen is niet mogelijk, het voelt te veel als werk. Jammer.

Pluspunten

• Prachtige wereld
  • Verhaal en sfeer

Minpunten

• Controls
  • Sloom

Warduss 4 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Supermooi spel dat door onlogische controls en slome gameplay te frustrerend is om langer dan een uur te spelen

Pluspunten

• Graphics

Minpunten

• Besturing
  • Traag
  • Deprimerend

Blue-eagle 3 november 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

De eerste was beter hoor je nostalgische ouwe lullen vaak zeggen. Dat was in dit geval ook zo. Het spel is voornamelijk zo traag als dikke stroop en de politiek correcte stroom uit de USA is ook volop aanwezig. De controller settings zijn erg irritant en onwennig.

Pluspunten

• Grafisch erg mooi

Minpunten

• Enorm sloom en traag
  • Verplicht luisteren naar lange dialogen
  • Waardeloze controller settings

Marten1997 29 oktober 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Geweldige game, duurt even voor het op gang komt. Soms hapert de framerate in dorpjes en steden wel, maar de sfeer zit er dik in en het heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Pluspunten

• Graphics zijn adembenemend
  • Sfeer
  • Leuke missies, echt spannend. Wat zeldzaam in een game is voor mij
  • Enorm veel variatie in wapens etc customizen
  • Enorme map
  • Npc's zijn geweldig

Minpunten

• Soms lage framerate
  • Voelt soms wat traag
  • First-person voelt soms niet echt soepel
  • Soms het gevoel dat ik niet echt weet wat de bedoeling is, of wat ik moet doen.
  • Bugs

Septimamus 26 oktober 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Prachtige game die zijn geld meer dan waard is. Heerlijke setting en in een prachtige omgeving die Quentin Tarantino achtig aanvoelt in cinematic view.

Pluspunten

• Sfeer
  • Graphics
  • Indrukwekkend landschap
  • Verhaal
  • Interessante personages
  • Rockstar's oog voor detail in kleine dingen

Minpunten

• Iets te veel "errand boy" Missies
  • Begint wat traag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Red Dead Redemption 2, Xbox One?